معرفی برترین بازیهای سبک بتل رویال (Battle Royale)

[ad id='39844']

[quote]اگر نسخه کوچک تر PlayerUnknown’s Battlegrounds را می خواهید Guns Royale بهترین انتخاب بین عناوین لیست است.[/quote]

 

Knives Out

Knives Out پر سر و صداترین عنوان لیست است. ساخته NetEase Games در چین توانست به سرعت به یکی از بازی های محبوب موبایل تبدیل شود و موفقیت های بازی تا جایی پیش رفت که بقیه کاربران جهان هم حتی با وجود زبان چینی Knives Out به این بازی جذب شدند. عجیب هم نیست، اثر جدید استودیوی NetEase Games نزدیک ترین بازی به PUBG است. به همان اندازه بزرگ و درگیر کننده.

در هر سری مبارزه، صد بازیکن در محیطی ۶٫۴ کیلومتر مربعی قرار گرفته و باید با یکدیگر بجنگند. بازی دارای بخش تیمی هم است که در آن می توانید با دوستان تان به رقابت با بقیه بروید. بد نیست بدانید NetEase Games ناشر دو بازی دیگر مشابه یعنی Survivor Royale و Rules of Survival نیز هست که بین هر سه اپلیکیشن، Knives Out زودتر طعم موفقیت را چشید. اما بد نیست نیم نگاهی هم به بقیه بیاندازید. نسخه انگلیسی بازی چند روز پیش به عرضه جهانی رسید.

Guns Royale

  • ناشر: Wizard Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین است

اگر نسخه کوچک تر PlayerUnknown’s Battlegrounds را می خواهید Guns Royale بهترین انتخاب بین عناوین لیست است. برخلاف نمای سوم شخص، دوربین ایزومتریک بوده و سازندگان هم برای کاهش حجم بازی و افزایش سرعت آن ضمن کوچک تر کردن محیط از گرافیک مکعبی استفاده کرده اند. البته تفاوت های ساخته Wizard Games تنها محدود به همین ویژگی ها بوده و همانند بقیه عناوین بتل رویال، در اینجا نیز از صفر کارتان را آغاز کرده و با پیدا کردن آیتم های مختلف باید به نبرد با بقیه شخصیت های مکعبی بروید.

Bullet Strike: Battlegrounds

اما پیش از آنکه Knives Out به خاطر شباهت هایش با PUBG روی زبان ها بیافتد، این Bullet Strike: Battlegrounds بود که مورد انتظارترین بازی سبک بتل رویال اسمارت فون ها به حساب می آمد. بازی فعلا در مرحله بتا بوده و بزرگترین تفاوتش با Knives Out در وسعت آن است. در اینجا هر مسابقه بیست بازیکن داشته و مشابه بقیه عناوین مشابه یک هدف دارید؛ تنها مبارز میدان باشید. همچنین برخلاف Knives Out بازی دارای حالت تیمی نیست. البته وسعت کمتر Bullet Strike نسبت به Knives Out جای اینکه یک ویژگی منفی باشد، باعث شده تا بازی ریتم سریع تری به خودش بگیرد.

Still Alive

Still Alive بیش از آنکه شبیه به PUBG مشابه Overwatch است. استودیوی Funter برای ساخت عنوانش تصمیم گرفته از المان های واقع گرایانه ای که این روزها در بازی های موبایل پر شده اند فاصله گرفته و با ویژگی های فانتزی یک تجربه مفرح تر به ارمغان بیاورد. البته اوورواچ عنوانی از سبک بتل رویال نیست و علت اینکه Still Alive را بین عناوین لیست میبینیم به خاطر وجود مهمترین عنصر این سبک است.

در هر مسابقه پنج بازیکن به رقابت با هم رفته و در نهایت کسی که زنده بماند پیروز می شود. نکته جالب بازی را هم باید به نام سه قهرمان متفاوتش بزنیم که هر کدام توانایی های متفاوتی دارند. جدا از اینکه برای شخصیت هایتان می توانید از آیتم های مختلفی استفاده کنید. Still Alive فعلا در مرحله سافت لانچ [عرضه محدود برای بعضی منطقه ها] به سر برده و اگر می خواهید بازی را انجام بدهید

Black Survival

Black Survival نه تنها متفاوت ترین بازی لیست است بلکه به راحتی می توانیم آن را بهترین عنوان کنونی بتل رویال اسمارت فون ها بنامیم. البته ساخته Archbears تفاوت های زیادی با بقیه عناوین لیست دارد و بازی ترکیب عجیبی از سبک های بتل رویال و اشاره و کلیک (Point & Click) به حساب می آید. در واقع Black Survival بازیکن را به جزیره ای بزرگ که از ۲۲ منطقه مختلف تشکیل شده می فرستد.

حالا باید با رفتن به هر کدام از منطقه ها، آیتم های مختلفی به دست آورده و با ترکیب آن ها خودتان را آماده تر کنید. برای جستجو در هر منطقه هم کافیست دست تان را روی صفحه لمسی موبایل بگذارید؛ یا یک دشمن پیدا می شود و با آن می می جنگید یا تجهیزات جدیدی به جیب می زنید. شاید استفاده از المان های سبک Point & Click بازی را خسته کننده جلوه دهد اما بازی با المان های جذابش توانسته یک تجربه سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه بدهد.

Neon Shadow

Neon Shadow ادای دینی به شوترهای دهه ۹۰ است. همان قدر پر برخورد و سریع که آدرنالین خون تان را افزایش می دهد. دلیل اینکه ساخته اول شخص و معروف Crescent Moon Games را بین عناوین لیست می بینیم به خاطر وجود حالت نوستالژی Deathmatch [و البته کمی ارفاق] است. در این مود تعدادی بازیکن به مصاف هم رفته و در پایانی کسی که بیشتر از بقیه بکشد برنده می شود. Neon Shadow به خاطر ریتم بالا و هیجان انگیز گیم پلی اش از بهترین عناوین لیست به حساب می آید اما اگر علاقه ای به بخش آنلاین نداشتید می توانید با حالت داستانی بازی خودتان را سرگرم کنید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *