حبس ابد هاروی واینستین به دلیل تجاوز جنسی

[ad id='39844']

[quote]هاروی واینستین ۲۵ ماه مه خود را به پلیس معرفی کرد و پس از تفهیم اتهام با وثیقه ای یک میلیون دلاری آزاد شد ولی حق خروج از کشور را ندارد.[/quote]

، بر اساس بیانیه ای که دادستانی نیویوک منتشر کرده، این موارد شامل رابطه جنسی تحمیلی و آزار جنسی بیمارگونه در سال ۲۰۰۶ است و از طرف سه زنی ارائه شده که اخیرا با مراجعه به پلیس از هاروی واینستین شکایت کرده اند.

در صورت محکومیت در دادگاه حداقل مجازات ۱۰ سال زندان و حداکثر حبس ابد در انتظار این تهیه کننده آمریکایی است.

این در حالی است که هاروی واینستین به موارد متعددی از تجاوز، آزار جنسی و رفتار ناشایست در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ نیز متهم شده و به همین دلیل در نیویورک محاکمه می شود.

«سایروس آر ونس جونیور» دادستان نیویورک با تأیید اتهامات تازه، هاروی واینستین را خطرناک ترین مجرم جنسی توصیف کرد که تاکنون در این شهر محاکمه می شود.

او در ادامه از جسارت و شجاعت قربانیان هاروی واینستین قدردانی کرد چرا که به سالها رفتارهای ناشایست این بیمار جنسی خاتمه دادند.

هاروی واینستین ۲۵ ماه مه خود را به پلیس معرفی کرد و پس از تفهیم اتهام با وثیقه ای یک میلیون دلاری آزاد شد ولی حق خروج از کشور را ندارد.

او خود را بیگناه می داند و مدعی است زنی را آزار نداده و روابطش با آنها بر اساس رضایت طرفین بوده است.

در همین حال تحقیقات دیگری نیز در لندن و لس آنجلس در جریان است و احتمال محاکمه هاروی واینستین به اتهامات مشابه در شهرهای دیگر نیز وجود دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *