روش کاشت ابرو با موهای طبیعی

[ad id='39844']
[quote]روش حرفه ای اینجاست که: باید از این مقدار موهای برداشته شده از سر فقط تعداد خاصی از این موها که ضخامتی متناسب با موهای ابروهای شما دارد انتخاب شود[/quote]
ابتدا شما موی ابروی دلخواه خود را به وسیله مداد ابرو می کشید و سپس تیم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسی می کنند تا اگر نیاز به تغییراتی در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) اعمال کنند تا بهترین مدل ابرو که کاملا به صورت شما می آید انتخاب شود، سپس روی همین مدل که با مداد ابرو کشیده شده با موهای طبیعی خودتان ابرو کاشته می شود.
کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی و بدون درد در یک جلسه حدودا یک ساعته انجام می شود، یعنی تعدادی از موهای سر شما که از ناحیه پشت گوش برداشته می شود، به ناحیه ابرویتان منتقل می شود.
روش حرفه ای اینجاست که: باید از این مقدار موهای برداشته شده از سر فقط تعداد خاصی از این موها که ضخامتی متناسب با موهای ابروهای شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتی) به عبارت ساده تر باید موهایی با ضخامت نازک و هم قطر با موهای ابروهایتان انتخاب شود چرا که اگر موها ضخیم باشد ابروها به صورت زمخت و زشت ایجاد می شوند. انتخاب این قطر مو نیاز به تبحر و تجربه متخصصان دارد.
قابلیت رنگ پذیری ابرو بعد از کاشت
نکات مهم و ظرافت های کاشت حرف های ابرو:
ابتدا ابرو را به ۳ قسمت تقسیم می کنیم:
۱-   تاج ابرو(head)
۲- بدنه ابرو (body)
۳- دم ابرو (tail)
در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودی پیدا نکنند).
در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود.
حتی باید نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشد (یعنی نباید از موهای ضخیم برای ابرو استفاده کرد).
قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر انتخاب شود چرا که اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند.
باید محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *