برترین برندهای لباس عروس ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]یکی از برندهایی که با خلاقیت خود، لباس عروس های متفاوتی را طراحی می کند، برند آشی استودیو می باشد.[/quote]

 

 

. Danielle Frankel

دنیل فرانکل یکی از برندهای لباس عروس است که تمرکز خود را روی سادگی گذاشته است. لباس های این برند در عین سادگی، بسیار زیبا هستند. آنچه طراحی لباس عروس های این برند را از دیگر برندها جدا می کند، لایه دار بودن آن است. در واقع طراحان با این تکنیک به هر لباس شخصیتی منحصر بفرد می دهند. علاوه بر آن استفاده از اکسسوری هایی چون دستکش، کمربند، کت… از دیگر امکانات این برند است که می توانید با توجه به سلیقه تان آنها را انتخاب کنید و بر جذابیت تان بیافزایید.

دنیل فرانکل معتقد است به تن کردن کت روی لباس عروس در ابتدای میهمانی، به ظاهر عروس سبکی کلاسیک و شیک می دهد. در آوردن آن در اواسط میهمانی نیز ظاهری متفاوت به عروس می بخشد که هم برای خودش و هم برای میهمان ها جذاب خواهد بود.


۲٫ Christos Costarellos

کریستوس کاستارلوس برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ در یونان آغاز به کار کرد و از همان سالها هم طرفداران زیادی داشت. طراح این برند در مورد لباس عروس هایش می گوید: «من المان های الهام برانگیز را از گذشته می گیریم و آنها را با دنیای مدرن امروزی تطبیق می دهیم، به طوری که در آینده نیز زیبا و کاربردی باشد.» توجه به جزییات از جمله خصوصیات این برند است. علاوه بر زیبایی و دقت، طراحان به کیفیت پارچه های استفاده شده نیز اهمیت زیادی می دهند. آنها پارچه های خود را از بهترین پارچه های موجود در بازارهای پاریس تهیه می کنند. 


۳٫ Sophie et Viola

قرن ۲۱، قرن ساده گرایی است. مینیمالیست نه تنها در طراحی ساختمان و دکوراسیون و سایر هنرها محبوبیت یافته، بلکه در مدل لباس عروس نیز رایج شده است. برند سوفی ات ویولا نیز از برندهایی است که لباس های خود را به سبک مینیمالیست طراحی می کند. طراحان این برند ترجیح می دهند که لباس عروس هایشان ساده، مدرن و بدون هیچگونه پیچیدگی باشند. بنابراین خانم هایی که به لباس های شلوغ علاقه ای ندارید، لباس های این برند را حتما خواهند پسندید.


۴٫ Alex Perry

لباس عروس های الکس پری به لباس هایی با دامن های پفی معروف است. البته جدا از پایین تنه حجیم لباس هایش، او به جزییات بالا تنه نیز اهمیت زیادی می دهد. در واقع چیزی که در مدلی های لباس عروس الکس پری اهمیت دارد، فرم است. خانم هایی که دوست دارند مانند پرنسس ها بدرخشند و با لباس عروس پف دار از تمام افراد حاضر در مجلس متفاوت باشند، حتما این برند را انتخاب خواهند کرد.


۵٫ Ashi Studio

یکی از برندهایی که با خلاقیت خود، لباس عروس های متفاوتی را طراحی می کند، برند آشی استودیو می باشد. این برند نه تنها در مدل لباس عروس، بلکه در جزییات لباس مانند گلدوزی، نیز توجه زیادی به خرج می دهد. سالهاست که طراحان این برند مورد تشویق و تحسین طراحان معروف جهان قرار می گیرند. ستاره های زیادی مشتری ثابت این برند هستند. به عنوان مثال زندیا، لیدی گاگا و ویتنی پورت بارها این برند را برای لباس فرش قرمز خود انتخاب کرده اند.


۶٫ Chana Marelus

لباس عروس های برند چانا مارلوس از باکیفیت ترین پارچه ها تهیه می شوند. علاوه بر کیفیت، با توجه به اهمیتی که طراحان روی جزییات لباس، مانند گلدوزی و منجوق دوزی ها، می گذارند، رویای شما را از یک لباس عروس ایده آل به واقعیت مبدل خواهند کرد. یکی از خلاقیت های جالب این برند، استفاده از پارچه های کاملا متضاد است. در واقع طراحان آنها را به گونه ای کنار هم می چینند که نتیجه آن لباس عروسی ظریف و زنانه است. 

این برند از نقاط مختلف جهان مشتری دارد. لباس های عروس چانا مارلوس با ظرافت بالایی طراحی شده و هیچگاه از مد نمی افتند. نه تنها رنگ سفید، بلکه رنگ های دیگری را نیز می توانید در کلکسیون این برند ببینید. لباس هایی با آستین های بلند، یقه های وی شکل و پارچه های رنگی کار شده، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.


۷٫ Yolan Cris

 

برند یولان کریس توسط دو خواهر تاسیس شده است. این دو طراح تمام دوران کودکی خود را در سالن لباس عروس مادرشان گذراندند، از این رو با این صنعت به خوبی آشنا شده و توانستند برند خود را تاسیس کنند.

لباس عروس های این برند ترکیبی از سبک های نئو-ویکتوریایی و گوتیک است که نتیجه آن لباس هایی پر زرق و برق و چشمگیر می باشد. از خصوصیات بارز مدل های آن، استفاده از پارچه و تورهای خاصی ست که در هر لباسی به کار می رود. در واقع شما نمی توانید دو لباس را ببینید که تورهای یک شکلی روی آنها کار شده باشد. شاید هزینه ای که باید برای این لباس پرداخت کنید بالا باشد، اما به منحصر بفرد بودن آن می ارزد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *