بیوگرافی و سوابق کایلی جنر عضو خانواده کارداشیان ها

[ad id='39844']

[quote]کایلی صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است. درنوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برنده ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.[/quote]

کایلی جنر جوان بعد از حضور در سری برنامه های ریالیتی شوی Keeping Up With The Kardashians به شهرت زیادی دست یافت،البته نام کارداشیان هم در این شهرت کمک زیادی به او کرده است. او بعد از تغییر و عملهای زیبایی که در صورتش انجام داد مورد توجه جوان های آمریکایی و حتی کشورهای دیگر قرار گرفت و خیلی زود مشهور شد.او هم اکنون و طبق گزارش مجله فوربس سرمایه ای بیش از ۴۰ میلیون دلار دارد و از راه های گوناگونی مانند شبکه های اجتماعی، برند اختصاصی لوازم آرایشی Kylie Cosmetics ،بازی کردن در سریال اختصاصی مربوط به خودش در شبکه E،مدلینگ،تولید اپلیکیشن اختصاصی برای گوشی های موبایل کسب درآمد می کند.

کایلی صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است. درنوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برنده ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.

در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان» (PacSun) و همراه با خواهرش کندال، برند «کندال و کایلی» (Kendall & Kylie) را بنیانگذاری کرد

در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهام داران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند

از اکتبر ۲۰۱۴ او همچنین سهام دار Bellami Hair (برند محصولات اکستنشن مو و برسو از فوریه ۲۰۱۵ سفیر برند Nip + Fab (مراقبت از پوست) است..

کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌های قدیمی در وبگاه ای‌بی به کودکان بیمارستان لس‌آنجلس کمک کرد. خواهران جنر و کارداشیان‌ها از این راه ۲۷٬۶۸۲٫۹۶ دلار آمریکا جمع‌آوری کردند و به کودکان بیمارستان اهدا کردند.

در تاریخ ۱۰ نوامبر، ۲۰۱۳ جنر به همراه بقیه اعضای خانواده اش در بنیاد خیریه فروش حیاط شرکت کردند و درآمد حاصل را به کودکان گرسنه اختصاص دادند.

در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴ کایلی به همراه خواهرانش کلویی و کندال و لیل تویست (رپر آمریکایی) به خیریه بازی بولینگ پیوستند. همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

خواهران جنر در خیریه مشهور Kickball در گلندیل کالیفرنیا که به همراه کریس براون (خواننده آمریکایی) شرکت کردند

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *