خلاصه داستان فصل ششم سریال Orange is the New Black (نارنجی همان سیاه جدیداست)

[ad id='39844']

[quote]فصل ششم Orange is the New Black در روز جمعه ۵ مرداد میهمان خانه‌های علاقه‌مندان خواهد بود.[/quote]

بار دیگر و در تاریخ ۵ مرداد، به خانه‌های هواداران بازخواهد گشت؛ فصلی که طی آن، زندانی‌های دوست‌داشتنی‌ لیچفیلد در مقابل آزمونی بسیار دشوار قرار خواهند گرفت؛ آزمونی که شرایطی سخت و محدودیت‌های شدید امنیتی تنها بخشی از چالش‌های آن محسوب خواهد شد. در همین راستا و به تازگی، پوستر و چند تصویر تازه از فصل ششم این سریال روی اینترنت منتشر شده است که شما را عزیزان را تماشای آن‌ها دعوت می‌کنیم

در فصل پنجم این سریال، شورشی که به واسطه‌ی مرگ پووسی در زندان اتفاق افتاده بود به‌سرعت گسترش پیدا کرد و زندانیان کنترل بخش‌های مختلف زندان را در دست گرفتند. اما همین احساس قدرت باعث به‌وجود آمدن هرج و مرج در راهرو‌های لیچفیلد شد و اوضاع به‌گونه‌ای پیش رفت که رویداد‌های پیش آمده در این شورش سه‌روزه که با هدف رهایی، ثبات و به‌دست آوردن احترام انجام شده بود زندگی زندانیان را برای همیشه دچار دگرگونی کرد. دیگر همه چیز با پیروزی‌ها و منافع شخصی پیوند خورده بود و اکنون با جدا شدن زندانیان از یکدیگر و انتقال‌ آن‌ها به زندان‌های مجزا، پیامد‌های تازه و سنگینی انتظار آن‌ها را می‌کشد. پس از وارد عمل شدن تیم واکنش اضطراری در زندان لیچفیلد و جدا شدن این زندانیان، اکنون آن‌ها وارد تاسیسات امنیتی تازه‌ای شده‌اند. مکانی که قوانین و ساختار قدرت در آن به شکلی متفاوت پایه‌ریزی شده است و زندانیان محبوب ما باید با شروع از صفر، خود را از نردبان لغزان و خطرناک آن بالا بکشند؛ مسیری که شکنجه‌های نیرو‌های نگهبان و مزاحمت‌ دیگر زندانیان تنها بخش کوچکی از موانع آن محسوب‌ می‌شوند.

حال سوال اصلی اینجا است که آیا در میان آزمون‌هایی این‌چنین دشوار، دوستی‌ این زندانیان با یک‌دیگر پابرجا خواهد ماند؟ چه کسانی با یکدیگر متحد خواهند شد؟ و کدام یک از اتحاد‌های قدیمی از بنیاد نابود خواهد شد؟ به‌راستی راه حل نهایی خروج از این بحران چیست؟ پاسخ تمامی این سوال‌ها، در وقایع جدید‌ترین فصل از این سریال نهفته است.

همانگونه که که پیش‌تر نیز گفته شد، فصل ششم Orange is the New Black در روز جمعه ۵ مرداد میهمان خانه‌های علاقه‌مندان خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *