کاهش ۳۰۰ هزار نفری فالورهای فیک ترامپ در توییتر

[ad id='39844']

 

پدیده فروش دنبال‌کننده یا عضو در همه جای دنیا از جمله ایران رواج دارد. در ایران که این امر به اوج رسیده و در کمال تاسف اگر در زمینه‌های گوناگون، از خلاقیت‌ها و تلاش‌های آنلاین فرنگی‌ها تقلید نمی‌کنیم، در این زمینه صاحب سبک شده‌ایم!

اما فرنگی‌ها و حتی آدم‌های مشهور هم برای بالا بردن تأثیر و اعتبار خود در دنیای آنلاین، گاهی شیطنت‌هایی می‌کنند و فالوور می‌خرند.

باید در همینجا متذکر بشویم که ما کاربر-بات‌های خودکار هم داریم که اینها بدون تمایل و درخواست خود کاربر ممکن است او را دنبال کنند و این مطلب تفاوت بسیاری با خرید دنبال‌کننده دارد.

از روز چهارشنبه، توییتر دور تازه‌ای از تلاش‌های خود برای پالایش سرویس از بات‌ها و کاربران انبوه مشکوک دنبال‌کننده، شروع کرده و به دنبال آن مشاهیر زیادی، تعداد چشمگیری از دنبال‌کننده‌های خود را از دست داده‌اند. البته این کاهش فقط در چند درصد بوده که نشان می‌دهد که مشاهیر فرنگی یا به میزان اندکی فالوور می‌خریده‌اند یا اصلا با همان بات‌های دنبال‌کننده روبرو بوده‌اند.

حالا باید یکی پیدا شود و اکانت‌های توییتر ایرانی را بررسی کند تا ببیند کدام یک از مشاهیر ایرانی، کاهش دنبال‌کننده در حد مثلا بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ درصد داشته‌اند، در این صورت، شاید بشود که جذب دنبال‌کننده این اکانت‌های مفروض نشاندهنده روندی غیرطبیعی بوده است.

به آمار مختصری از کاهش فالوور آدم‌های مشهور توجه کنید:

-اشتون کوچر: بیش از یک میلیون

-اپرا وینفری: ۱٫۴ میلیون

-شکیل اونیل: یک میلیون

-کتی پری: سه میلیون

-کیم کارداشیان: چند میلیون

-ترامپ: ۳۴۰ هزار

-اوباما: حدود سه میلیون

-نیویورک تایمز: ۷۳۲ هزار

-پاپ فرانسیس: ۳۰۰ هزار

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *