مارول فیلم دارک اونجرز را می سازد

[ad id='39844']

 

ممکن است در آینده شاهد ساخت و انتشار یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه کامیک‌های Dark Avengers باشیم. دو گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و ایکس من (X-Men) در راه دنیای سینمایی مارول هستند و حال بدون شک کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در حال بررسی ایده‌ها و راه‌های احتمالی برای اضافه کردن این دو مجموعه به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. با این حال، قطعا پروژه‌هایی در حال توسعه هستند که ممکن است هرگز ساخته نشوند. طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت ThatHashtagShow منتشر کرده، مارول استودیو دستور نوشته شدن فیلمنامه برای فیلم Dark Avengers را صادر کرده است و در حال حاضر یک نسخه از فیلمنامه این پروژه را نیز در اختیار دارد.

ساخت فیلمی براساس مجموعه دارک اونجرز می‌تواند قدم بزرگی برای مارول باشد، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری از جمله شخصیت‌ها یا داستان‌هایی که ممکن است در این فیلم مشاهده کنیم، در دسترس نیست؛ هرچند اگر مارول استودیو به‌زودی بتواند به حقوق استفاده از تمام یا حداقل بیشتر شخصیت‌های شرور خود دست پیدا کند، دور از ذهن نیست که این فیلمنامه در آینده به یک فیلم سینمایی بزرگ تبدیل شود. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که مارول استودیو چگونه قرار است فیلمی از مجموعه دارک اونجرز را در برنامه آینده دنیای سینمایی مارول قرار دهد و ممکن است ما تا چند سال آینده نیز فیلمشاهد ساخت فیلم Dark Avengers نباشیم.

همچنین این احتمال وجود دارد که فایگی در نظر داشته باشد تا ایده یا احتمال ساخت فیلم Dark Avengers را برای سال‌های آینده داده باشد و به همین منظور یک فیلمنامه را برای این پروژه سفارش و ثبت کرده است. این در حالی است که ممکن است در آینده فیلمی براساس مجموعه کامیک Thunderbolts (تاندربولتز) نیز ساخته شود و این احتمال وجود دارد که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شاهد یک فیلم که اعضای آن از شخصیت‌های ضدقهرمان تشکیل شده است، باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *