ساخت سریال سرباز زمستان و فالکون در شبکه استریم دیزنی disney life

[ad id='39844']

 

زومجی شایعه و خبرهایی در مورد یکی دیگر از این مینی سریال‌ها منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مارول در حال ساخت سریالی براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر است. مالکوم اسپلمن، نویسنده و تهیه کننده سریال Empire (امپراتوری)، وظیفه نوشتن این مینی سریال را برای شبکه استریم دیزنی پلی بر عهده خواهد داشت.

سباستین استن برای نقش آفرینی دوباره در نقش وینتر سولجر و آنتونی مکی برای نقش آفرینی دوباره در نقش فالکون، در این سریال مشترک از دنیای سینمایی مارول باز خواهند گشت. اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های این سریال منتشر نشده است. این دو شخصیت آخرین بار در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) حضور داشته‌اند. بر خلاف سریال‌های مارول، سریال‌هایی که برای شبکه استریم دیزنی پلی در دست ساخت هستند، توسط مارول استودیو که وظیفه ساخت فیلم‌های این مجموعه را بر عهده دارد، ساخته می‌‌شود و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، نیز نظارت کاملی را روی این سریال‌ها خواهد داشت.

با اینکه هنوز خبر ساخت این سریال‌ها رسما تایید نشده است، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی یا D23 سال آینده از این سریال‌ها رسما رونمایی شود. در این مینی سریال‌ها قرار است به شخصیت‌هایی پرداخته شود که شانس یا پتانسیل کمتری را برای داشتن یک فیلم مستقل در دنیای سینمایی مارول دارند و انتظار می‌رود که برخی از شخصیت‌های دیگر مثل هاوک آی نیز صاحب مینی سریال خود شوند. همچنین شایعاتی مبنی بر ساخت سریال نیک فیوری نیز شنیده می‌شد که این خبر در حال حاضر تکذیب و گفته شده که او قرار است بخشی از یک سریال بزرگ‌تر باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *