برترین سریال های عاشقانه کره ای

[ad id='39844']

[quote]10 سریال ملودرام و عاشقانه برتر تاریخ کره جنوبیی[/quote]

 

لذت شرورانه – Devilish Joy – ۲۰۱۸

داستان این سریال آشناست. زیرا حافظه کوتاه مدت در داستان های تخیلی و غیرتخیلی به وفور به نمایش درآمده است. با این حال هنوز هم چنین داستانی می تواند جالب باشد. گانگ ما سونگ با بروز سختی ها سعی می کند لبخند را بر چهره اش حفظ نماید. او جانشین شرکت سون وو بود. گانگ ما متخصص اعصاب مغزی است و می تواند مسائل مربوط به آن را حل کند. یک روز می خواهد به یک زن کمک کند اما در یک تصادف درگیر می شود. این تصادف زندگی و نگرش او را تغییر می دهد. اما مهم تر از هرچیزی از لحاظ پزشکی او را دگرگون می کند. حافظه اش کاملا از دست رفته و تنها می تواند وقایع یک روز را به یاد آورد. که روز بعد آن را هم فراموش می کند. بنابراین برای یادآوری آن ها را در دفتر خاطرات ثبت می کند. به زودی عاشق زنی می شود که در گذشته بازیگر بود. او در گذشته مشهور بود اما به دلیل یک تصادف به فراموشی سپرده شد. گانگ ما عاشق او می شود. اما اگر هر روز او را فراموش کند چطور می تواند این رابطه را ادامه دهد؟


۹. شاهزاده صد روزه من – ۱۰۰ Days My Prince – ۲۰۱۸

یک درام عاشقانه و تاریخی که در آن هانگ شیم بزرگ ترین دختر مجرد روستاست. او یک دختر قوی است که می خواهد از خود و پدرش حمایت کند. لی یول، شاهزاده جیسون هم بزرگ شده است. او آدم سختگیری است و از بیشتر افراد قصر خوشش نمی آید. اما در حقیقت یک فرد تنهاست. یک روز تصمیم می گیرد قانونی وضع کند که در آن تمام شهروندان کره ای آماده ازدواج پیش از رسیدن به سن ۲۸ سالگی ازدواج کنند.  این مسئله برای هانگ شیم آسان نیست زیرا به آن سن نزدیک شده ست. برای جلوگیری از تنبیه باید هرچه زودتر موردی را برای ازدواج بیابد. اما سرنوشت پیچیده بوده و پس از ترور لی، او مجروح شده و توسط هانگ شیم و پدرش درمان می شود. لی در نتیجه جراحت به فراموشی موقت دچار شده است. هانگ برای پیشگیری از تنبیه با لی ازدواج می کند. آیا این آغاز داستان عاشقانه شان است؟


۸. جومونگ – Jumong – ۲۰۰۶

سریال های تاریخی بسیاری در کره ساخته می شود. جومونگ یکی از این سریال هاست که براساس زندگی شاهزاده جومونگ، موسس سلسله گوگوریو در سال ۳۷ قبل از میلاد، ساخته شده است. شاه گئوم وا از جومونگ کودک و مادرش نگهداری کرد. آن ها تصور می کردند پدر حقیقی جومونگ در مبارزه علیه سلسله هان از دنیا رفته است. گئوم وا دو پسر به نام های داسئو و یونگ پو دارد و جومونگ را در کنار آن ها بزرگ می کند. جومونگ به اندازه آنها قوی نبود و اغلب در سایه نام آن ها قرار می گرفت. یک روز جومونگ باعث آتش گرفتن یک مغازه شد، درنتیجه لقب سلطنتی اش را از او گرفتند. او که جایی برای ماندن نداشت به گروهی از سارقان برخورد و در آنجا با هائه موسو، که پدر واقعی اش بود، رو به رو شد. او مبارزه و نبرد را به پسرش آموخت. اما زمانی که برادران ناتنی اش هائه را می کشند جومونگ می خواهد انتقام بگیرد. آیا او می تواند خانواده سلطنتی را از بین برده و سلسله جدیدی ایجاد کند؟


۷. بهترین ضربه – The Best Hit – ۲۰۱۷

اگر می خواهید یک کمدی عاشقانه ساده را تماشا کنید بهتر است به این سریال رو آورید. این سریال به سفر در زمان هم می پردازد که نباید نگران جزئیات علمی آن باشید. لی جی هون به موسیقی و ترانه نویسی علاقه داشت و می خواست خواننده شود. چوی وو سئونگ بهترین دوست دوران کودکی جی است. آن دو برای امتحانات سازمان های دولتی اماده می شوند. آیا رویایی جی به حقیقت بدل می شود؟ یو هیون جائه عضو یکی از گروه های محبوب دهه ۹۰ بود. اما همیشه به مشکل سازی شهرت داشت. او از سال ۱۹۹۳ به سال ۲۰۱۷ سفر می کند و با لی جی و دوستش چوی وو اشنا می شود. اکنون این احتمال وجود دارد که رویای جی به حقیقت تبدیل شود. این گروه در صنعت سرگرمی به ماجراجویی می پردازند. این سریال عشق، احساس و دوستی جوانان ۲۰ ساله را به نمایش می گذارد.


۶. تریوس مخفی من – Terius Behind Me – ۲۰۱۸

آیا دوست دارید یک سریال کره جنایی و جاسوسی تماشا کنید؟ پس این سریال گزینه خوبی است. داستان آن جالب است. کیم بون یکی از ماموران ویژه سازمان جاسوسی کره بود. او با نام سری تریوس در شغل خود یک فرد افسانه ای بود. اما سه سال پیش یک اتفاق رخ داد. یکی از ماموریت های او شکست خورد و از آن زمان ناپدید شده است. گو آئه رین یک زن معمولی و مادر مجرد است که همسرش فوت کرده و او هم در یک نبرد جاسوسی گیر افتاده است. مشخص می شود که کیم در آپارتمان مجاور گو آئه پنهان شده است. او پس از شکست ماموریت و از دست دادن زن مورد علاقه اش به این مکان رفت. از آن زمان به این فکر می کند که در تصادف چه رخ داد. او با آئه ملحق شده و می خواهند بدانند بر سر همسر آئه چه آمده است.


۵. Hiru no Saint Zake – ۲۰۱۶

اگر دوست دارید یک کمدی ژاپنی تماشا کنید این سریال مناسب شماست. اوتسومی تاکایوکی قهرمان سریال، یک مرد ۴۲ ساله بی مصرف است که به حمام های عمومی علاقه دارد. او در شرکت تبلیغات هینوده فعالیت می کند. قبلا در شرکت منابع انسانی کار می کرد اما به دلیل عملکرد نادرست به بخش فروش و برنامه ریزی فرستاده شد. اما در آن جا هم به هیچ دردی نمی خورد و فروش ندارد. از آنجاییکه نمی تواند هیچ کاری را درست انجام دهد اعتماد به نفس ندارد. مردم باید او را مجبور کنند تا یک کار را درست انجام دهد. دوزونو شوکو رئیس او اغلب او را تحقیر می کند. اما اعتیاد او به حمام عمومی و نوشیدنی ادامه می یابد. یک روز تصمیم می گیرد کار را رها کرده و به حمام برود که با اتفاقات جالب رو به رو می شود.


۴. گابلین – دیو – ۲۰۱۶

یک سریال عاشقانه با مضامین ماورایی درباره کیم شین (دیو) که در زمان سلسله گوریو بهترین ژنرال بود و مورد احترام قرار می گرفت. اما شاه به او خیانت کرد و اکنون با مجازات مرگ رو به رو شده است. اما خداوند برای او نقشه های دیگری دارد. او اکنون به یک دیو تبدیل شده و باید در زندگی ابدی خود جان انسان ها را نجات دهد. اما او چکار می کند؟ درست است که از مرگ میترسیم اما اگر زندگی ابدی به دست آوریم چه کار می کنیم؟ اما خداوند مقرر کرده که اگر با زنی که عروس او خواهد شد آشنا شود آزاد خواهد شد. کیم در کنار خانواده یو دئوک هوا زندگی می کند که طی نسل ها از دیوها حمایت می کنند. مسیر او به جی ایون تاک برمیخورد که کیم سالها پیش مادر او را نجات داده است. آیا او عروس حقیقی کیم است؟ آیا او کسی است که روح کیم را آزاد می کند؟


۳. دادستان خون آشام – Vampire Prosecutor – ۲۰۱۱

فیلم و سریال های خون آشامی محبوب هستند بنابراین اگر می خواهید یک سریال کره ای خون آشامی را انتخاب کنید این سریال مناسب شماست. مین تائه یئون قهرمان این سریال یک دادستان است و یک روز توسط یک نفر کتک میخورد. رفته رفته  تغییر کرده و بدون اینکه متوجه شود به یک خون آشام تبدیل خواهد شد. اما از مسیر درستی خارج نمی شود. هنوز هم یک دادستان عادل و صادق است. اما به خون علاقه دارد. اما به جای کشتن انسان های زنده و نوشیدن خون آن ها از خون مردگان تغذیه می کند. قدرت های خون آشامی او گاهی مفید است. زیرا افراد جنایتکار و فراری را به دست قانون سپرده و مجازات می کند. ناگهان با یک پرونده مواجه می شود که به یک خون آشام تعلق دارد. او اکنون می داند که تنها خون َآشام ان شهر نیست.


۲. به من دروغ بگو – Lie To Me – ۲۰۱۱

زمانی که درباره ازدواج تان دروغ میگویید چه رخ می دهد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را به دست آورید این سریال رمانتیک کمدی را تماشا کنید. اه-جونگ قهرمان زن این سریال است که برای دستیابی به یک شغل دولتی خوب مطالعه نموده است. سازمان فرهنگ، ورزش و گردشگری او را به عنوان یک کارمند اداری استخدام می کند. او در شغلش موفق بوده و با اداره کردن جلسه مقامات تحسین می شود. اما گروهی از زنبورها به این جلسه حمله کرده و همه چیز خراب می شود. او که مسئول این جلسه است با عواقب آن دچار شده و با ناراحتی به یک بار می رود و نوشیدنی می نوشد. سپس حالش بد شده و توسط هیون کی-جون به بیمارستان برده می شود. کی رئیس یک تجارت بزرگ به نام “گروه جهانی” است و خوش تیپ و ثروتمند هم هست. او آن روز به بار رفته بود تا برادرش را پیدا کند اما به جای آن با اه-جونگ رودررو می شود. بنابراین کنار او می ماند زیرا  تصور می کند که آن زن جای برادرش را می داند. سپس اه-جونگ به زنی برمیخورد که اولین عشق او را از چنگش درآورده است. بنابراین برای حفظ غرورش به دروغ می گوید که با کی-جون ازدواج کرده است. اتفاقاتی رخ داده و کی-جون مجبور می شود اه-جونگ را به خانه خود ببرد. در این صورت همه تصور می کنند که آن ها ازدواج کرده اند.


۱. میتوانی صدای قلبم را بشنوی – Can You Hear My Heart – ۲۰۱۱

در صدر فهرست ما یک درام عاشقانه قرار دارد که به مشکلات اغلب خانواده ها می پردازد. بونگ وو-ری هرگز پدر نداشته است، او حتی اسم هم ندارد. بدتر اینکه مادرش هم ناشنواست. با این حال مادرش را دوست دارد. بونگ یونگ-گیو یک عقب مانده ذهنی است که مادر وو-ری را دوست دارد. بنابراین با او ازدواج کرده و سرانجام وو هم خانواده دارد و هم نام. اما اوضاع برای بونگ ما-رو پسر یانگ-گیو مساعد نیست. او درباره بیماری پدرش نگران بوده و زمانی که با یک زن ناشنوا هم ازدواج می کند بیشتر ناراحت می شود. یک روز مادر وو-ری در آتش سوزی کارخانه ای که در آن کار می کرد میمیرد. زمانی که برادر ناتنی اش هم می خواهد او را ترک کند همه چیز بدتر می شود. وو-ری پس از بزرگ شدن می خواهد برادرش را پیدا کند. او با یک مرد ناشنوا به نام دونگ جو آشنا می شود که به نظر می رسد ما-رو را می شناسد. آیا می تواند برادرش را پیدا کند

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *