ورود هوآوی به بازار استریم آنلاین

[ad id='39844']

[quote]کمپانی چینی هوآوی قصد دارد با تاسیس سرویس «Huawei Video» وارد بازار پرسود استریم آنلاین شود[/quote]

 

برند هوآوی طی چند سال اخیر موفقیت های بی شماری در بازار موبایل هوشمند جهان بدست آورده و در حال حاضر این شرکت پس از سامسونگ به دومین موبایل اندروید پر فروش در جهان تبدیل شده است. کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، این برند چینی را به اولین انتخاب برای خرید گوشی هوشمند در بسیاری از نقاط جهان تبدیل کرده است.

اما کنسرسیوم چینی «هوآوی» سابقه ای طولانی به عنوان یک شرکت چند ملیتی ارتباطی دارد و ارائه خدمات و محصولات زیرساختی در حوزه ارتباطات نیز در سبد فعالیت های این برند قرار دارد. اما هوآوی تنها به داشتن سهم بزرگی از بازار گوشی های هوشمند قانع نیست و در آخرین اقدام این برند چینی از سرویس استریم خود در دو کشور ایتالیا و اسپانیا رونمایی کرده است.

پلتفرم استریم هوآوی با فناوری «OTT» توسعه یافته و برند آن «Huawei Video» است. این پلتفرم ویدئویی آرشیوی غنی از محتوای محلی و بین المللی را به مخاطبان ایتالیایی و اسپانیایی خود ارائه می دهد و فعلا اپلیکیشن های نسخه اندروید و «iOS» آن تنها برای آی پی های اسپانیا و ایتالیا فعال هستند.

از جمله شرکت های بخش محتوای هوآوی می توان به شرکت های «زومین/Zoomin»، «آرتی وی ای/RTVE» و آترس مدیا اشاره کرد. به گفته مدیر شعبه هوآوری در اتحادیه اروپا، این شرکت چینی با خرید بخشی از سهام شرکت های تامین کننده محتوا تلاش دارد به یک کمپانی با رویکرد مشتری مداری تبدیل شود و علاوه بر گوشی های با کیفیت، بسته های متنوعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. با چنین مدلی مدیران هوآوی معتقدند می توانند به ارزش برند خود در بازار سهام کشورهای مختلف بی افزایند و این هویت جدیدی به این برند ببخشند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *