همه چیز درباره بازی Horizon Zero Dawn 2

[ad id='39844']

تاریخ انتشار بازی Horizon Zero Dawn 2 مشخص نیست

در سال ۲۰۱۸ شرکت گوریلا گیمز به یک استودیوی موقت نقل مکان کرد تا دفتر اصلی آن آماده شود. دفتر جدید در ابتدای ۲۰۱۹ آماده می‌شود. این دفتر با اندازه ۷۳۰۰ متر مربع بوده و پنج طبقه دارد و در آمستردام واقع شده است. با توجه به اندازه این استودیو می‌توانیم بگوییم هر اتفاقی که قرار است برای بازی Horizon Zero Dawn 2 بیافتد، بزرگ خواهد بود! جهانی پیچیده‌تر، پیش‌زمینه‌های داستانی بیشتر، اکوسیستم عمیق‌تر بین ربات‌ها و حیات وحش و … .

با توجه به پایان‌بندی قسمت قبل و سیلنس در حال نزدیک شدن به ربات هوروس (که می‌تواند ربات‌های ویرانگر ایجاد کند)، یکی از این ماشین‌های عظیم‌الجثه می‌توانند در قسمت جدید نیز ظاهر شوند. برای دانستن تاریخ انتشار بازی Horizon Zero Dawn 2 باید بیشتر صبر کنیم.

انحصار بازی Horizon Zero Dawn 2 برای PS4 تقریبا قطعی است

در این زمینه نیازی به اخبار بازی Horizon Zero Dawn 2 نیست! انتظاری جز این هم نمی‌توان داشت! طبیعتا کمپانی سونی اجازه نمی‌دهد، گوریلا گیمز بازی را روی پلتفرم ایکس باکس مایکروسافت ارائه دهد. تا فوریه ۲۰۱۸ بازی Horizon Zero Dawn در حدود ۷٫۶ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند. با چنین موفقیتی و چنین تاج افتخاری بر سر سونی، قاعدتا قسمت دوم بازی Horizon Zero Dawn 2 برای PS4 ارائه خواهد شد.

هنوز نمی‌دانیم بازی Horizon Zero Dawn 2 برای PC  هم ارائه می‌شود یا خیر. اما در صورت مثبت بودن پاسخ، نسخه بازی Horizon Zero Dawn 2 برای PC نیز احتمالا هم‌زمان با انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاراکترهای بازی Horizon Zero Dawn 2 : آیا الوی باز می‌گردد؟

با این که تا حدودی احساس می‌کنیم داستان الوی به صورت کامل گفته شده است، صحنه پایانی بازی این حدس را ایجاد می‌کند که ممکن است چیزهای بیشتری وجود داشته باشند که او باید کشف کند و کارهای بیشتری هستند که باید انجام دهد.

هرمن هالست مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران گوریلا گیمز می‌گوید: «الوی بسیاری از رازهای اصلی دنیا را کشف کرد اما شما زمانی که بازی را تمام کردید چه حسی داشتید؟ آیا سوال‌هایی هست که دوست داشته باشید الوی پاسخ آن‌ها را بیابد؟ برای ما سخت نبود که این دنیای وحشی یخ‌زده را بسازیم و قصه را از طریق الوی بیان کنیم. فضا و محیطی که ساخته‌ایم به راحتی سوالات جدید ایجاد می‌کنند.»

این حرف‌ها نشان‌دهنده این است که کار ما با شخصیت الوی تمام نشده است. به هر حال نمی‌توانید چنین شخصیت بی‌نظیری را رها کنید. در ادامه هرمن هالست دنیای یخی را به عنوان یک داستان فرعی برای الوی معرفی می‌کند و می‌گوید: «ما مسلما نمی‌توانیم قسمت بعدی ماجراجویی شخصی الوی را بیان کنیم.»

از آن جا که الوی یکی از ستون‌های اصلی داستان است، می‌توانیم بگوییم که این شخصیت قطعا برمی‌گردد. احتمالا در این قسمت او یک مادر خواهد بود. حس عمیق و پیچیده مادرانه در قسمت اول با قدرت زیادی وجود دارد. شاید هم او تمرکزش را روی شکار سیلنس بگذارد.

گیم پلی و داستان هورایزن زیرو داون ۲ چگونه خواهد بود؟

از آن‌جا که گیم پلی با داستان ارتباط ذاتی دارد، این دو در قسمت دوم بازی به صورت پایاپای تکامل می‌یابند. در پایان قسمت قبل دیدیم که سیلنس، هیداس را برای خود نگه داشت. این نشان می‌دهد با یک شخصیت منفی جدید مواجه خواهیم بود.

سیلنس و الوی رابطه دوستانه عجیبی با هم دارند. سیلنس در دوره‌های مختلف از الوی محافظت می‌کند اما دلایل آن روشن نیست. آسان است که او را یک شخصیت منفی بدانیم اما با کمک‌های گاه به گاهش به الوی و تحسینی که نسبت به او دارد این رابطه را در بازی هورایزن زیرو داون ۲ پیچیده‌تر می‌کند.

بازی Horizon Zero Dawn 2 : موجودات چه می‌شوند؟

به نظر می‌رسد تعداد زیادی از این موجودات در بازی Horizon Zero Dawn 2 وجود خواهند داشت. چنان که کارگردان هنری جان بارت می‌گوید: «قسمت دوم بازی باید تعداد بیشتری ماشین داشته باشد. تفریح و سرگرمی بیشتری در راه است! من دوست داشتم صد ماشین بسازم اما این کار ممکن نیست.»

واضح است که دشمن‌های قوی‌تری نیز در راه هستند. احتمالا موجودات در قسمت جدید واکنش‌های بیشتری نشان خواهند داد و ارتباط بیشتری با جهان بازی برقرار خواهند کرد.

ممکن است تعدادی ربات هم در قسمت جدید ببینیم. ربات‌هایی که دشمن انسان نیستند. الوی می‌تواند ماشین‌ها را هک کند و ممکن است از آن‌ها در یک راه جدید استفاده کند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *