افزایش بی سابقه بازدید شبکه استریم توییچ

[ad id='39844']

[quote]با توجه به آمار و ارقامی که مرکز Esports Observer به‌مناسبت پایان سال از سرویس‌های استریمینگ به‌دست آورده است، مشخص شد که فعالیت اشخاصی مثل نینجا باعث شده تا آمار بازدید سرویس توییچ به دو برابر آمار بازدیدش در سال ۲۰۱۷ برسد.[/quote]

 

 

نینجا با مجموع ۲۲۶ میلیون ساعت بازدید در صدر رتبه‌بندی بازدیدهای توییچ قرار گرفته و در رده‌ی دوم کانال Riot Games قرار دارد که بازی League of Legends را استریم می‌کند. در رده‌ی سوم هم کانال Shroud قرار می‌گیرد که مجموعا ۹۷ میلیون بازدید داشته است. در کنار این سه مورد باید به کانال مخصوص لیگ بازی Overwatch هم اشاره کرد؛ لیگ بازی Overwatch فصل افتتاحیه‌ی خود را به‌پایان رسانده و سازندگان بازی با درخواست از بازدیدکنندگان کانال توییچ بازی نسبت به قرار دادن لینک اکانت Battle.Netشان، جامعه‌ی بازدیدکنندگان کانال خود را بیش از پیش گسترش داده‌اند. یک مورد قابل توجه دیگر درباره‌ی استریمینگ در سال ۲۰۱۸ وجود دارد و آن هم به یک استریمر با نام DrLupo مربوط می‌وشد. شخصی که توانست یک میلیون دلار را با استریم کردن به‌دست بیارود و این مبلغ را به قسمت تحقیقات بخش اطفال بیمارستان St. Judes اهدا کرد. DrLupo طی ۲۴ ساعت توانست ۶۰۰ هزار دلار را از طریق استریم کردن به‌دست بیاورد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *