معرفی سریال کره ای زامبی محور Kingdom نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]سریال Kingdom در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (مصادف با ۵ بهمن ۱۳۹۷) پخش خواهد شد و برای فصل دوم نیز تمدید شده است.[/quote]

 

سریال Kingdom داستان یک ولیعهد جوان را روایت می‌کند که به ماموریت دشواری فرستاده می‌شود تا رازهای پیرامون یک بیماری مرگبار را کشف کند؛ طاعونی که باعث می‌شود مردم بعد از مرگ به شکل زامبی به زندگی بازگردند و به شکار انسان‌ها بپردازند. در همین زمان، پدر او نیز به دلیل نامشخصی ناپدید می‌شود و پسر او با بازی جو جی هون، به دنبال یافتن سر نخی از پدر خود است و در عین حال باید با دسیسه‌ای که برای او چیده شده و تهمت خیانتی که به او زده شده است هم مقابله و مبارزه کند. جو جی هون، بائه دونا، ریو سونگ ریونگ، کیم سانگ هو، جون سوک هو و هئو جون هو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Kingdom دومین مجموعه کره‌ای است که توسط نتفلیکس منتشر می‌شود. در سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود که نتفلیکس حق پخش این سریال را به دست آورده و طبق چیزی که از تریلر آن مشخص است، داستان در قرون وسطای کره جنوبی جریان دارد. همچنین بازیگر کره‌ای بائه دونا که در سریال Sense 8 و Stranger (غرببه) حضور داشته، در Kingdom به ایفای نقش می‌پردازد. لازم به ذکر است که نتفلیکس حتی قبل از پخش فصل اول این سریال، آن را برای فصل دوم تمدید کرده و به نظر می‌رسد که بسیار نسبت به عملکرد آن امیدوار است.

این سریال توسط کیم سیانگ-هون کارگردانی شده که از آثار خوب او می‌توان به A Hard Day (یک روز سخت) اشاره نمود. نتفلیکس قبل از این یک سریال کره‌ای دیگر به نام Mr. Sunshine که درامی تاریخی است، منتشر کرده بود. احتمالاً در صورت موفقیت این سریال‌ها، شاهد همکاری بیشتر نتفلیکس با کمپانی‌های تولیدی آسیایی خواهیم بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *