رکورد شکنی پیش فروش فیلم کاپیتان مارول در سایت فندنگو

[ad id='39844']

 

 

طبق آمار منتشر شده توسط وب‌سایت فندنگو، فیلم Captain Marvel توانست سومین پیش فروش بلیت برتر فیلم‌های دنیای سینمای مارول در ۲۴ ساعت نخست شروع آن را به نام خود ثبت کند. رتبه اول این فهرست به فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و رتبه دوم به فیلم Black Panther (بلک پنتر) تعلق دارد. اریک دیویس، سردبیر فندنگو در این رابطه گفت:

ما شاهد پیش فروش فوق العاده بلیت فیلم Captain Marvel هستیم، به‌خاطر اینکه این فیلم، یک فیلم تاریخی برای مارول استودیو است که طرفداران آن حدود یک دهه است که منتظر این فیلم هستند. همانطور که این فیلم، اولین فیلم این استودیو با محوریت ابرقهرمان زن است، فیلم Captain Marvel اهمیت زیادی برای دنیای سینمایی مارول و بری لارسون دارد؛ بری لارسون نقش قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول تا به امروز را بازی کرده است.

در حال حاضر پیش فروش بلیت فیلم Captain Marvel در ۲۴ ساعت نخست شروع آن بیشتر از فیلم‌های گروهی چون فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) و فیلم‌های مستقل مثل فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) و فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) بوده است و به نظر می‌رسد که باید شاهد یک افتتاحیه بزرگ برای این فیلم باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *