روزان بار : ناتالی پورتمن نفرت انگیز است

[ad id='39844']

[quote]روزان بار بازیگر نژاد پرست سریال روزان بار که توسط کمپانی والت دیزنی اخراج شد در مصاحبه جدید خود با یک روزنامه اسرائیلی ناتالی پورتمن را نفرت انگیز خواند [/quote]

 

بار در مصاحبه با روزنامه‌ی «اسرائیل هیوم» می‌گوید: «عملی تهوع‌آور بود، به نظر من او نفرت‌انگیز است. او در امنیت کامل در ایالتی یهودی رشد کرده و هیچ چیز از یهودی-ستیزی نمی‌داند.» تصمیم بازیگر فیلم «قوی سیاه» اعتراض دولت اسرائیل را نیز به همراه داشت. پورتمن که در اورشلیم به دنیا آمده، در سن سه سالگی به همراه والدینش به ایالات متحده سفر کرد.

بار در ادامه می‌گوید: «او در نزد چپ‌گرایان اینجا محبوبیت دارد، چپ‌گرایان یهودی در هالیوود، او انسان ریاکاری است که در رفاه و امنیت بزرگ شده و همانطور که گفتم معنی حرف‌هایش را نمی‌فهمد.» پورتمن یکی از منتقدین سرسخت «بنیامین نتانیاهو» و سیاست‌های سران اسرائیل است و در سال ۲۰۱۵ در کمپینی برای تغییر رژیم در این سرزمین شرکت کرد تا از روی کار آمدن نتانیاهو جلوگیری کند.

بار قرار است در پایان ماه جاری میلادی به اسرائیل سفر کرده و در خصوص تحریم‌هایی که علیه این کشور صورت می‌گیرد صحبت کند! او در پایان در مورد توئیت‌های جنجالی «کوین هارت» و کناره‌گیری او از اجرای مراسم اسکار آینده می‌گوید این کمدین را باید بخشید: «گفته‌های هارت به گذشته‌های خیلی دور مربوط می‌شدند، انسان رشد و تغییر می‌‌کند، ضمن این که او بارها و بارها عذرخواهی کرده است.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *