بررسی رویداد تلویزیونی Elseworlds شبکه The CW

[ad id='39844']

[quote]شبکه The CW چندی پیش تاریخ پخش کراس اورِ ارو ورس خود را که سالانه به روی آنتن می‌رود، مشخص کرد. امسال قرار است خط داستانی این کراس اور به سمت شهر گاتهام برود؛ جایی که در گذشته برای این شبکه و سریال‌های آن، به نوعی ممنوعه بود. این کراس اور اول از همه با سریال فلش، در تاریخ (۱۸ آذر) آغاز می‌شود.[/quote]

بعد از آن، سریال ارو قرار است این داستان را در تاریخ (۱۹ آذر) ادامه دهد. در نهایت هم داستان این کراس اور در سریال Supergirl  و در تاریخ  (۲۰ آذر) به پایان می‌رسد. با اینکه در سال گذشته سریال Legends of Tomorrow  هم حضور داشت، اما براساس برنامه‌ریزی‌ها، این مجموعه امسال از کراس اور کنار گذاشته شده است. از طرف دیگر، از آنجایی که سریال Black Lightning امسال برای فصل دوم خود به روی آنتن می‌رود، طرفداران انتظار داشتند که این مجموعه هم در کراس اور حضور داشته باشد، اما هنوز این سریال هیچ ارتباط خاصی با دنیای ارو ورس برقرار نکرده است.

این خط داستانی، آغازی برای حضور رابی رز در قالب شخصیت جدیدی به نام کیت کین یا همان بت وومن است تا این شخصیت بتواند راه را برای آغاز مجموعه تلویزیونی خودش هموار کند. با اینکه در دنیای دی سی، کیت یکی از فامیل‌های نزدیک بروس وین به حساب می‌آید، اما انتظار نمی‌رود که حالا حالاها بتمن در این خط داستانی یا هر جای دیگری در دنیای ارو ورس، حضور داشته باشد. اینگونه گفته شده که بتمن در این دنیا وجود دارد و حتی اولیور کویین هم نام خانوادگی او را در فصل آخر سریال ارو به زبان آورده بود.

 

 

 

استیون امل در نقش الیور کوئین/ گرین ارو، ملیسا بنویست در نقش کارا/ سوپرگرل، گرانت گاستین در نقش بری الن/ فلش، رابی رز در نقش کیت کین/ بت‌وومن، تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت/ سوپرمن، الیزابت تالوک در نقش لوییس لین، جرمی دیویس در نقش دکتر جان دیگن و کاساندرا جین امل در نقش نویل فرایز از جمله بازیگرانی هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت.

 

 

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *