معرفی فیلم سرزمین زامبی‌ها ۲: تیر خلاص (Zombieland: Double Tap)

[ad id='39844']

[quote]کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم (Zombieland: Double Tap) دنباله فیلم موفق سرزمین زامبی ها را برای تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ برنامه ریزی کرده است[/quote]

 

داستان قسمت جدید باز هم حول محور چهار شخصیت اصلی فیلم ابتدایی خواهد بود؛ این مرتبه نیز این چهار شخصیت باید بتوانند در دنیای تغییریافتهٔ زامبی‌ها زنده بمانند. جالب اینجا است که پس از گذشت چند سال، جمعیت زامبی‌ها کمتر شده است و همین موضوع باعث بی‌حوصلگی شخصیت‌های اصلی داستان می‌شود. از نکات دیگر داستان قسمت دوم فیلم Zombieland، حضور یک شخصیت جدید است که همراه شخصیت ویچیتا با نقش‌آفرینی اما استون و لیتل راک با نقش‌آفرینی ابیگیل برسلین در فیلم ابتدایی، به دنبال یک نقشهٔ نجات اساسی هستند. بار دیگر سفر جاده‌ای شخصیت‌ها را شاهد خواهیم بود و البته شخصیت‌ها با نژاد جدیدی از زامبی‌ها مواجه می‌شوند که از آن‌ها به‌عنوان سوپرزامبی نام برده می‌شود که بسیار بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته جهنده‌تر از زامبی‌های معمولی قسمت ابتدایی هستند.

چندی پیش منابع نزدیک به ورایتی اعلام کردند که زوئی دویچ، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Vampire Academy ، فیلم Why him، فیلم Before I Fall و فیلم Flower ، پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در دنباله فیلم Zombieland قرارداد همکاری امضاء کرده است. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. اون جوگیا نیز به جمع بازیگران دنباله این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به نام برکلی را در این فیلم بازی کند که این شخصیت، به شخصیتی نوازنده که دخترها در دام عشق او گرفتار می‌شوند، اما شما از او متنفر خواهید شد، توصیف شده است. جوگیا بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون سریال Victorious، سریال Twisted و سریال Tut ، شناخته شده و او در فیلم Son of Shaft و سریال Now Apocalypse نیز به ایفای نقش پرداخته است. دِدلاین به‌تازگی گزارشی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه احتمال حضور رزاریو ایزابل داوسون، بازیگر دو سریال Daredevil و Luke Cage نیز در فیلم Zombieland: Double Tap بسیار بالا است و حتی این بازیگر پیش‌قرارداد هم با کمپانی سونی پیکچرز امضاء کرده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *