بیوگرافی و سوابق ژیلا شاهی بازیگر فیلم قصر شیرین

[ad id='39844']

[quote]ژیلا شاهی در آثاری همچون سریال تلویزیونی «هفت خوان تا بهشت»، فیلم سینمایی «خاکستر و برف» و فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» فعالیت داشته استاو در فیلم قصر شیرین رضا میر کریمی نقش مقابل حامد بهداد را ایفا کرده است.[/quote]

 

ژیلا شاهی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در فیلم روییدن درباد به کارگردانی رهبر قنبری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال هفت خوان تا بهشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ژیلا شاهی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، امید زندگانی، حسین عابدینی و ذبیح افشار را تجربه کرد.

ژیلا شاهی در سال ۱۳۹۰ آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ژیلا شاهی در این سال، بازیگری در فیلم روییدن درباد به کارگردانی رهبر قنبری و سریال هفت خوان تا بهشت به کارگردانی عباس پاک نهاد محسوب می‌شود.

 

فیلم قصر شیرین

«قصر شیرین» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی ساخته سال ۱۳۹۷ است.حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین، نیوشا علیپور، محمدعلی عسگری، بابک لطفی ، آزاده نوبهارو اکبر آیینر بازیگران این فیلم هستند.

داستان درباره جلال مرادی ۴۲ ساله است که طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندانی‌اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده است.

 

فیلم روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی» فیلمی به کارگردانی آرش لاهوتی، نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم ابتدا با نام «واسطه» ساخته شده سپس به نام روزهای نارنجی تغییر نام پیدا کرده‌است.روزهای نارنجی پس از چندین حضور بین المللی و نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره های بین‌المللی فیلم زوریخ و سائوپائولو، چهارم مهرماه ۱۳۹۷موفق شد سه جایزه بهترین فیلم (با عنوان سینماگر بزرگ تازه وارد)، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیبرشی را از جشنواره بین المللی فیلم مانهایم آلمان از آنِ خود کند. همچنین بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره قرار گرفت.
هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور و امین گلستانه بازیگران این فیلم هستند.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *