گزارش کامل مراسم اختتامیه جشنواره ۳۷ فیلم فجر

[ad id='39844']

[quote]گزارش کامل مراسم اختتامیه جشنواره ۳۷ فیلم فجر با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

در این مراسم که شامگاه ۲۲ بهمن ماه با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر در حال برگزاری است، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان، علیرضا تابش مدیرعامل فارابی، سید محمد طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جمشید مشایخی، علی نصیریان، منوچهر شاهسواری،نرگس آبیار، هوتن شکیبا، محمد حسین قاسمی، فرشته صدرعرفایی، غلامرضا موسوی، الناز شاکردوست، بهنوش طباطبایی، فرشته طائرپور،نیلوفر خوش خلق، سعید روستایی و … حضور دارند.

جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس،انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در این مراسم حاضرند.

لحظات پیش از شروع آیین پایانی جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، ازدحام زیاد مردم در بیرون از سالن و نیز داخل مرکز همایش‌های “برج میلاد” شلوغی و هرج و مرج زیادی را ایجاد کرده بود.

این ازدحام همانند سال گذشته باعث شده، دست اندرکاران به بحث و جدل با کسانی بپردازند که مشخص نیست چطور کارت ورود دارند و هیچ تذکری هم برای ننشستن در جایگاه ویژه اهالی رسانه را نمی‌پذیرند.

همچنین این مراسم در حالی آغاز شد که تعداد زیادی از مردم علاقه مند به حضور در مراسم از ساعت‌ها قبل پشت درهای مرکز همایش‌ها به انتظار ایستاده‌اند که بتوانند کارت ورود به اختتامیه را پیدا کنند.

علی نصیریان از هنرمندانی است که حضورش در سالن های احتمال جایزه گرفتنش را تقویت می‌کند.‌

علی ربیعی وزیر سابق کار نیز که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی وزیر ارشاد پس از استعفا مطرح شده نیز در این مراسم حضور دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *