نقدها و نمرات فیلم آلیتا :فرشته جنگ

[ad id='39844']

[quote]واکنش منقدان مجبلات و وب سایت های مشهور سینمایی به فیلم Alita: Battle Angel با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

 

مایکل نوردین | ایندی وایر

۸۳ از ۱۰۰

می‌توان گفت که فیلم Alita: Battle Angel بهترین اثر سینمایی رودریگز به حساب می‌آید؛ زیرا او رمان گرافیکی فرانک میلر را هم به روی پرده سینماها آورده است؛ یک داستان حماسی علمی و تخیلی که در عصر فیلم‌های اقتباسی و همچنین ریبوتی فوق‌العاده زیاد، یک کار جدید و کمیاب انجام داده است.

ویلیام بیبیانی | آی جی ان

۸۰ از ۱۰۰

در طی سالهای زیاد، فیلم آلیتا: فرشته جنگ بهترین اثر رابرت رودریگز محسوب می‌شود. این فیلم بسیار بلند پروازانه، تاثیرگذار و دارای صحنه‌های فوق‌العاده تماشایی و زیبا است که بازیگران خوب آن به طرز شگفت انگیزی ایفای نقش می‌کنند؛ به طوری که این دنیای عجیب و غریب و واقعی را تا حد زیادی واقعی کردند.

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

۷۵ از ۱۰۰

آلیتا یک فیلم اکشن خیلی خوب است. مهم‌ترین ویژگی‌ای که این فیلم دارد این است که باعث می‌شود تا ما درباره انسانیت، اینکه دقیقا چیست، چه معنایی دارد و چه اتفاقی ممکن است در آینده برای آن رخ دهد، فکر کنیم.

دامینیک سوزان مایر | کانسیکوئنس آو ساوند

۶۷ از ۱۰۰

در فیلم آلیتا: فرشته جنگ حس قهرمانی موج می‌زند و بی‌انتها است. این فیلم یک اثر عجیب و غریب، منحصربه‌فرد و ویژه است که براساس المان‌های فوق‌العاده و شگفت انگیزی ساخته شده است.

گری تامپسون | فیلادلفیا دیلی نیوز

۶۳ از ۱۰۰

این فیلم دارای داستانی نافذ و تاثیر بسیار زیاد است اما در عین حال متاسفانه باید گفت که نه پیوستگی و انسجامی دارد، نه روایت و خط داستانی آن دارای هدف خاصی است.

استیفن دالتون | هالیوود ریپورتر

۵۰ از ۱۰۰

نمی‌توان گفت که این فیلم یک اثر شکست خورده و افتضاح است. با این حال باید به این موضوع اشاره کرد که تلاش‌های مشترک کامرون و رودریگز، آن قدرت و گرمی‌ای را که کارهای هر کدام از آنها به صورت جداگانه دارد، ندارد.

مت میتوم | توتال فیلم

۴۰ از ۱۰۰

جلوه‌های ویژه فوق‌العاده‌ی این فیلم و همچنین حجم صحنه‌های اکشن آن، این حقیقت را نمی‌پوشاند که این اثر یک شروع گیج کننده و نسبتا بد برای یک مجموعه علمی تخیلی امیدوار کننده به حساب می‌آید.

جانی اولکسینسکی | نیویورک پست

۲۵ از ۱۰۰

زمانی که این هرج و مرج اقتباسی و مسخره به پایان می‌رسد، شما متوجه می‌شوید که یک گورستان زایدات یا همان آشغال‌دانی دقیقا همان جایی است که پروژه جدید نویسنده-تهیه کننده یعنی جیمز کامرون به آن تعلق دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *