انتقاد شدید امینم از کنسل شدن سریال پانیشر نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]امینم رپر مشهور آمریکایی در  توئیتر خود نوشت:‌ “نت‌فلیکس عزیز، در مورد کنسل شدن سریال “پانیشر” باید بگویم که همه چیز را به گند کشیدید! با سیمرغ پلاس همراه باشید [/quote]

 

توقف تولید سریال “جسیکا جونز” با بازی “کریستن ریتر” پیش از انتشار آن، در کنار کنسل شدن نه چندان غیرمنتظره‌ی روایت “فرانک کسل” در نت‌فلیکس به فاصله‌ی یکماه پس از عرضه شدن فصل دوم، پایانی بود بر روابط تجاری استودیوی مارول، یکی از زیرشاخه‌های دیزنی و نت‌فلیکس که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده بود.

شش سال قبل، در روزهایی که نت‌فلیکس به تازگی به عرصه‌ی تولید سریال‌های اریجینال روی آورده بود، مارول و نت‌فلیکس با مدیریت “رید هاستینگز” اعلام کردند که چهار سریال کامل و یک مینی‌سریال به تولید خواهند رساند. اما سال‌ گذشته با کنسل شدن “مشت آهنین”، و سپس “لوک کیج” با بازی “مایک کولتر” و “دردویل” با بازی “چارلی کاکس”، و اقدامات دیزنی برای تأسیس یک سرویس اینترنتی مشابه نت‌فلیکس برای محصولات مارول، پایان دوران “پانیشر” در نت‌فلیکس در هفته‌های گذشته حتمی به نظر می‌رسید. تنها چیزی که تا اندازه‌ای غافلگیرکننده بود کنسل شدن “جسیکا جونز” پیش از انتشار فصل جدید آن بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *