ایده کوین فایگی برای کاپیتان مارول ۲

[ad id='39844']

[quote]کوین فایگی رئیس بخش فیلمسازی کمپانی مارول از ایده جالب خود برای ساخت دنباله فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel 2) گفت . با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

کوین فایگی، در مورد وجود یک ایده برای دنباله فیلم کاپیتان مارول صحبت کرده است. مدتی پیش بود که بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول از علاقه‌اش به معرفی و حضور شخصیت کاملا خان ملقب به خانم مارول در دنباله فیلم Captain Marvel گفته بود. حال کوین فایگی وعده داده است که ایده‌ای فوق العاده و جذاب برای فیلم Captain Marvel 2 وجود دارد. فایگی در مورد منشا داستانی کارول دانورز و آینده این شخصیت گفت:

زمانی که اولین فیلم یک شخصیت را از راه‌های مختلفی تولید می‌کنید، همیشه این موضوع در ذهن شما وجود دارد که در آینده چه اتفاقاتی می‌تواند برای این شخصیت رخ دهد. بنابراین مشخص نیست که قرار است در قسمت بعدی چه کارهایی را دوباره انجام دهید، اما آنچه که ممکن است در دنباله این فیلم ببینیم می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

اگرچه صحبت فایگی می‌تواند یک پاسخ کلی باشد، اما به وضوح مشخص است که آن‌ها دارای ایده‌هایی برای ساخت دنباله فیلم Captain Marvel هستند و می‌تواند منطقی باشد که بخشی از اتفاقات دنباله این فیلم روی مشکلات بازگشت کارول دانورز به زمین در زمان حال اختصاص داده شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *