نقدها و نمرات فیلم مرد ایرلندی اسکورسیزی

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان رسانه های مشهور سینمایی به فیلم مرد ایرلندی مارتین اسکورسیزی[/quote]

 

 

سیمرع پلاس به تازگی اولین واکنش منتثدان مشهور به فیلم مرد ایرلندی مارتین اسکورسیزی منتشر ششده است که غلبب آنها بسیار مثبت و حتی بسیاری از رسانه های مشهور نمره کامل را به فیلم ئاده اند

 نیویورک پست

مارتین اسکورسیزی با این فیلم، در بالاترین سطح بازی خود قرار گرفته است. فیلم او اصلا خسته کننده نمی‌شود و همچنین به طرز شگفت‌انگیزی یک سری اتفاقات جذابی را که در سطوح عمیق دنیای مافیایی رخ می‌دهد، بررسی می‌کند

کانسیکوئنس آو ساوند

فیلم The Irishman یک دستاورد قابل توجه و شگفت‌انگیز است که ثابت می‌کند مارتین اسکورسیزی که یکی از مهم‌ترین و بهترین فیلمسازان تاریخ سینمای آمریکا محسوب می‌شود، هنوز هم حرفی برای گفتن دارد و بهترین آثار سینمایی را خلق می‌کند.

 The Wrap

مرد ایرلندی، فیلمی محسوب می‌شود که پر از شخصیت‌ها، وقایع مختلف، ایده‌ها و تاریخ‌های متنوع است. همین موضوع باعث می‌شود که داستان، از دیدگاه‌های مختلفی بیان شود. اما با این اوصاف، فیلم مرد ایرلندی هنوز هم تاثیرگذار است و یادآور این می‌شود که بعد از گذشت ۳۰ سال از اکران فیلم GoodFellas (رفقای خوب)، مارتین اسکورسیزی هنوز داستان‌های جذابی از دنیای گانگستری و مافیایی برای تعریف کردن دارد؛ هنوز هم روش‌های جذاب و شگفت‌انگیزی برای تعریف کردن این داستان‌ها دارد.

 ووکس

کاملا مشخص است که این فیلم از دیدگاه یک مرد بالغ و دنیا دیده به وجود آمده است؛ فردی که یک زندگی کامل را به چشم دیده است. این فیلم کاملا زنده، کنایه آمیز و بسیار خنده‌دار است. اما درست در همین حین هم به نظر می‌رسد که یک نوع اعتراف و درخواست برای بخشش است؛ نه فقط از طرف شخصیت اصلی داستان، بلکه از طرف خود کارگردان.

RogerEbert.com

این فیلم به طور همزمان هم غم‌انگیز، هم خشونت‌باز و برخی اوقات هم خنده‌دار است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *