معرفی فیلم موزیکال The Prom با حضور مریل استریپ و نیکول کیدمن

[ad id='39844']

[quote]رایان مورفی کارگردان با سابقه هالیوودی فیلم The Prom را برای شبکه استریم نتفلیکس تولید می کند[/quote]

 

فیلم The Prom یکی از چندین فیلم یا سریال قرارداد گران‌قیمت و ۵ ساله سرویس استریم نتفلیکس با رایان مورفی است که تنها یک سال از این قرارداد می‌گذرد و علاوه‌بر این فیلم، مورفی در حال ساخت سریال Hollywood است که یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی‌ای محسوب می‌شود که در فهرست پروژه‌های مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس  قرار دارد. به‌گفته‌ٔ خود او، پتی لوپن و هالند تیلور در این سریال حضور دارند و داستان آن قرار است «دوران طلایی تینزل تاون» را مورد بررسی قرار دهد.

اتفاقات فیلم The Prom در ایالت ایندیانا جریان دارد و داستان گروهی از چهار بازیگر تئاتر را دنبال می‌کنند که در تلاش هستند تا با احیای حرفه سابق خود به یک دختر نوجوان که نتوانسته به همراه دوستش به مدرسه پرام برود، کمک کنند. بااین‌حال، بازیگر نقش این دختر هنوز انتخاب نشده است. این فیلم موزیکال اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است که جوایز زیادی از جمله جایزه تونی را دریافت کرده بود. همچنین منابع نزدیک می‌گویند که مورفی قرار است کارگردانی فیلم The Prom را بر عهده داشته باشد و متئو اسکلار نیز وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم موزیکال را بر عهده دارد.

در این فیلم موزیکال که رایان مورفی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور دارد، شاهد حضور بازیگرانی چون مریل استریپ، نیکول کیدمن، جیمز کوردن، آکوافینا، کیگان مایکل کی، آریانا گرانده و اندرو رانلز، خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این هفت بازیگر قرار است نقش‌های اصلی فیلم The Prom را بر عهده داشته باشند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *