اطلاعات جدید از سریال میس مارول شبکه دیزنی پلاس

[ad id='39844']

[quote]کمپانی مارول قصد دارد تا یک سریال اختصاصی از شخصیت کاملاخان (میس مارول) برای شبکه استریم دیزنی پلاس تولید کند ولی این کمپانی هنوز اطلاعات جدید از این سریال منتشر نکرده است[/quote]

 

در جریان مراسم Disney’s D23 این مجموعه سریال معرفی شد و کوین فیج بیان کرد که بینندگان اول او را از طریق سریال خواهند شناخت سپس وی به دنیای سینمایی مارول وارد خواهد شد. این اولین حضور یک شخصیت از Disney پلاس به صفحه‌های بزرگتر سینما خواهد بود.

نام Ms. Marvel از سال ۱۹۷۰ تا کنون متعلق به شخصیت‌های زیادی بوده است. Kamala Khan در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. یک شخصیت پاکستانی آمریکایی که فرصت‌های زیادی برای استفاده از فرهنگ مذهبی و فرهنگی به وجود آورده است. قدرت‌های او به وی اجازه می‌دهد که تغییر شکل بدهد و او به طرفدار ابرقهرمان‌ها بودن در دنیای مارول معروف است.

Kamala به همراه شخصیت‌های معروف دیگری به مارول اضافه شد مانند مایل مورالس به عنوان آلتیمیت اسپایدرمن و اسپایدر گوئن به عنوان ورژن دیگری گوئن استیسی که وی به جای پیتر پارکر توسط عنکبوت نیش زده می‌شود. همه‌ی این شخصیت‌ها تبدیل به چهره‌های جوان دنیای مارول شده‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *