پیچیده ترین داستان های کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

[quote]10 عدد از پیچیده ترین داستان کمیک بوک های مارول منسب برای ساخت فیلم و سریال [/quote]

 

دردویل و بنبیس و مالیو

در حالی که سریال در حال اجرا Daredevil در طی سالیان متمادی برخی از خالقان شگفت انگیز را مشاهده کرده است ، برایان مایکل بندیس و الکس مالف شخصیت را به ارتفاعات جدید بردند و درخشش های جدیدی را از بین برد. این دوئل این سریال را در زمان اجرای Marvel Knights خود به دنبال کوین اسمیت و جو سوسادا به عهده گرفت ، هرچند که داستانها نمی توانستند از یکدیگر جدا شوند.

جنگ های پنهان

جاناتان هیکمن با مجموعه ای از حملات که در زمان او با خط عناوین Avengers آغاز شد ، مارول جهان و Ultimate Universe و هر جهان دیگر را در Marvel Multiverse از بین برد. با این حال ، او تصمیم گرفت تا با رویداد حماسی معروف به جنگ های مخفی ، آن را دوباره به Marvel Multiverse که امروزه می شناسیم ، بازسازی کند.

هاکای: زندگی من سلاح من است

کلینت بارتون بیشتر وقت خود را به عنوان هاکی به عنوان بازیکن تیم گذراند ، خواه به عنوان عضوی از انتقامجویان ، رهبر ساحل غربی و انتقام جویان مخفی ، و یا حتی به عنوان رهبر تندروبولت ها برای مدتی باشد. با این حال ، ما به ندرت متوجه می شویم که کلینت را به صورت انفرادی پرواز یا زندگی غیرنظامی را هدایت کند ، که مت فراکسیون و دیوید آجا طرفداران خود را با هاکی به همراه داشتند.

بی نهایت

قبل از اینکه هکمن جهان جنگ های مخفی جهان مارول را نابود کند ، در حالی که آنها با تهدید کیهانی سازندگان برخورد می کردند ، تانوس را روی زمین Avengers- کمتری رها کردند. اینفینیتی با معرفی Black Order ، تیم قدرتمند شرورانی که به عنوان بچه های تانوس در جهان سینمایی مارول شناخته می شدند ، معرفی کرد.

ایکس من : برای انهدام

به نظر می رسد محبوبیت X-Men در طول دهه ها موج می زند ، معمولاً توسط تیم های داستان سرایی عالی یا تیم های خلاق محبوب و یا ترکیبی منحصر به فرد از هر دو تحریک می شود. در پی کاهش محبوبیت X-Men پس از رونق پرفروش ترین آنها در دهه ۹۰ ، جهش های مارول توسط گرانت موریسون در جهت جدیدی گرفته شد.

جسیکا جونز : نام مستعار

در حالی که طرفداران سریال نتفلیکس از دیدن قسمت آخر جسیکا جونز ابراز ناراحت بودند که پایان یک دوره را نشان می دهد ، احساس راحتی می کند در حالی که هنوز داستان های زیادی وجود دارد که شخصیت موجود در کمیک ها را در بر می گیرد. در حالی که از اواخر جونز نقش فعالی در ابرقهرمانی داشته است ، اولین سریال Alias هنوز جذابیت ریشه های PI pulpy خود را حفظ می کند.

کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان

اد بروبکر و استیو اپینگ با تصرف کاپیتان سابق مرحوم باکی کاپیتان آمریکا باکی ، که همیشه یکی از مرگبارترین و غیرقابل برگشت بودن مارول در کنار عموی مرد عنکبوتی بود ، تصور غیرقابل تصوری کردند.
با این حال ، Captain America: Winter Soldier به حدی خوب انجام شد که انتقادات بسیار کمی درباره بازگشت شخصیتی که چهل سال درگذشته بود ، وجود داشت و داستان این فیلم بعداً در سریال MCU Captain America اقتباس شد که داستان آن ادامه خواهد داشت سریال های آینده Falcon and Winter Soldier Disney

ثور مونث

یکی از بزرگترین تغییرات ثور در سالهای اخیر مربوط به جیسون هارون و راسل داوترمن بود که جین فاستر را به عنوان The Mighty Thor معرفی کرد در حالی که Thor Odinson در بخشی از پیشتاز رویدادهای طنز Asgardian Marvel’s Asgardian War of the Realms معرفی کرد.

اکنون زمان خوبی برای بررسی مجدد یا اکتشاف زمان جین فاستر با Mjolnir به عنوان فیلم آینده Thor: Love and Thunder MCU خواهد بود که شاهد بازگشت ناتالی پورتمن به عنوان جین فاستر و ظاهر احتمالی او به عنوان توانا ثور در صفحه بزرگ خواهیم بود.

 

 

[ad id=”26607″]

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *