نقدها و نمرات فیلم Terminator: Dark Fate

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مشهور به فیلم ترمیناتور : سرنوشت تاریک[/quote]

 

سیمرغ پلاس به تازگی نقدها و نمرات اولیه فیلم ترمیناتور سرنوشت تاریک منتشر شده که چندان امیدوارکننده نیست اغلب آنها حضوز لیندا همیلتون را نکته بارز فیلم می دانندامتیاز این فیلن در  سایت متامتریک تا ببه حال ۵۴ است

 

 

به راحتی در لیست بهترین‌ها، رتبه سوم مجموعه ترمیناتور را دارد؛ این حرف بیشتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد، تعریف از فیلم است. خیلی خوب است که همیلتون دوباره به نقش خودش بازگشت.

دیوید فیر

۷۰ از ۱۰۰

اصلا عجیب نیست که بگویم لیندا همیلتون احتمالا باید دلیل اصلی‌ای باشد که شما برای دیدن Terminator: Dark Fate عجله کنید و با سرعت به سراغش بروید.

مت سینگر

۷۰ از ۱۰۰

من می‌توانم از تمام قسمت‌های اخیر سری فیلم نابودگر دفاع کنم و این کار را هم انجام می‌دهم، اما اصلا شکی نیست که فیلم سرنوشت تاریک، یکی از بهترین قسمت‌های چند وقت اخیر بوده است.

بیل گودی کونتز

۶۰ از ۱۰۰

بیشتر می‌توان لقب به‌دردبخور را به این فیلم داد تا الهام‌بخش؛ سرنوشت تاریک بیشتر از هر چیزی به نوستالژی وابسته است. خیلی خوب است که بازگشت شوارتزنگر و همیلتون را با یکدیگر می‌بینیم.

دیوید ادلستاین

۵۰ از ۱۰۰

اینگونه آثار، واقعا فیلم‌های دوریتویی هستند: یک عالمه سر و صدا اما پر از کالری‌های تو خالی.

راجر مور

۳۸ از ۱۰۰

من انتظارات زیادی از این فیلم داشتم. تریلر‌های بسیار جذابی منتشر شده بود که هیجان همه را چند برابر می‌کرد. اما لعنت، «سرنوشت تاریک» بسیار مسخره است.

مایک لاسل

۲۵ از ۱۰۰

در پایان، اشتباهی که در رابطه با این اثر وجود داشت، این بود که سازندگان اصلا به چیزی که در اختیار داشتند، اعتماد نداشتند. آنها اصلا به این موضوع اعتماد نداشتند که چقدر مخاطبان از دیدن لیندا همیلتون و آرنولد شوارتزنگر لذت می‌برند. آنها آنقدر نسبت به علاقه مخاطبان خود بی‌اعتماد بودند که اصلا به فیلم اجازه نفس کشیدن ندادند. آنها فکر کردند که همیلتون و شوارتزنگر نقش چاشنی یک ظرف غذای معمولی را دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *