نقدها و نمرات فیلم بروکلین بی مادر Motherless Brooklyn

[ad id='39844']

[quote]چند روزی است که اثر جدید ادوارد نورتون یعنی فیلم بروکلین بی مادر (Motherless Brooklyn) به روی پرده سینماها رفته و اکثر منتقدان آن را یک اثر اکشن جنایی خوب دانستند.[/quote]

 

پیتر تراورس | رولینگ استون

۸۰ از ۱۰۰

این عملکرد و ایفای نقش خود ادوارد نورتون است که ارتباطات عاطفی را به بروکلین بی‌مادر می‌آورد. همیشه یک بازیگر تمام و کمال و البته خوش‌ذوق، با نامزدی در مراسم اسکار برای فیلم Primal Fear (ترس کهن)، فیلم American History X (تاریخ مجهول آمریکا) و همچنین فیلم بردمن مانند نورتون، کسی که سزاوار این بود تا برای فیلم Fight Club (باشگاه مبارزه) هم نامزد شود، برای ایفای نقشی مانند لیونل، در بهترین حالت خود قرار دارد. او چیزهایی بیشتر از یک سری حرکات معمولی را که او را تبدیل به یک انسان می‌کند، می‌بیند.

سارا استوارت | نیویورک پست

۷۵ از ۱۰۰

نورتون کار فوق‌العاده‌ای را در بحث توضیح و شرح وضعیت غیرمعمول لیونل انجام داد؛ او یک حافظه تقریبا بی‌نقص داشت.

جیک کویل | اسوسیتد پرس

۶۳ از ۱۰۰

فیلم بروکلین بی‌مادر آنقدر خوب ساخته شده که شما آرزو می‌کنید که ای کاش در مسیر درست و مخصوص به خودش قرار داشت؛ به جای اینکه سبک اثر رابرت تاون و رومن پولانسکی را داشته باشد. اصلا نمی‌توان آن را فراموش کرد اما این فیلم Chinatown (محله چینی‌ها) است.

جاستین چانگ | لس آنجلس تایمز

۵۰ از ۱۰۰

فیلم بروکلین بی‌مادر از آن دسته آثار پیچیده، جاه طلب، سرشار از شخصیت‌های مختلف و دارای آگاهی سیاسی است که استودیوها به ندرت از ساخت آن عقب می‌مانند. شما اصلا نمی‌توانید آرزو نکنید که ای کاش بهتر از این بود.

جاش لوئیس | فیلم استیج

۴۲ از ۱۰۰

در طی هر سال، آثار سینمایی معدودی ساخته می‌شوند که انتخاب‌های خلاقانه بسیار پیچیده‌ای مثل فیلم Motherless Brooklyn از ادوارد نورتون داشته باشند.

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

۲۵ از ۱۰۰

نمی‌توان گفت که این فیلم، بدترین اثر سینمایی ساخته شده تا به امروز است. اما به نوبه خودش یک نوع فاجعه محسوب می‌شود و به همین دلیل هم تماشای آن جالب است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *