بررسی سریال The Stranger (غریبه) محصول نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]شبکه نت فلیکس به‌تازگی اولین تصاویر رسمی این مینی سریال را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی مجموعه هستیم.[/quote]

 سریال The Stranger اقتباسی از رمانی به همین نام اثر هارلن کوبن است که این سریال داستان یک غریبه مرموز با بازی هانا جان کامن را دنبال می‌کند که رازی را به مردی به‌نام آدام پرایس با بازی ریچارد آرمیتاژ، می‌گوید که این راز کاملا تاثیر مخربی روی زندگی شخصیت آدام پرایس می‌گذارد.

ریچارد آرمیتاژ در نقش آدام پرایس، هانا جان کامن در نقش غریبه، جنیفر ساندرز در نقش جوآنا گریفین، شان دولی، استیون ری، آنتونی هد، درولا کروان، پائول کی، شیوون فینران، جیکوب دادمن، برندون فلاوز، کی الکساندر، جما پاول و کادیف کروان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Stranger حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در هشت قسمت تولید شده، اما هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. بااین حال، انتظار می‌رود که در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار این سریال از شبکه Netflix باشیم. 

دنی بروکلهرست وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال غریبه را بر عهده و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر نیز در این سریال حضور داشته است. وظیفه کارگردانی سریال The Stranger نیز بر عهده دنیل اوهارا و هانا کویین بوده است. در حال حاضر نتفلیکس اطلاعات بیشتری از سریال را منتشر نکرده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *