نقد بررسی سریال کره ای : دکتر غریبه / Doctor Stranger

[ad id='39844']

[quote] سریال کره ای : دکتر غریبه / Doctor Stranger)[/quote]

خلاصه داستان:

پارک هون(لی جونگ سوک) وقتی بچه بود به همراه پدرش که جراح برجسته قلبه به کره شمالی فرستاده میشن تا جان رهبر این کشور رو نجات بدن اما بعدا به آنها اجازه بازگشت نمیدهند. پارک هون اونجا ماندگار و تبدیل به یه پزشک نابغه میشه. بعد از مرگ پدرش تصمیم میگیره همراه “جه هی” به کره بازگرده اما موفق نمیشه و در پایان خودش به تنهایی به کره جنوبی برمیگرده و به عنوان یه دکتر مشغول به کار میشه تا اینکه ….

             

خب این سریال مثل بقیه سریال های پزشکی برای من جذابیت خاص خودشو داره و بی صبرانه منتظرم بدونم چی مشه …..

+ جالب بدانید کارگران این سریال همون کارگردان زبر دست شکارچی شهر و این سریال یه جورایی مثل شکارچی شهر تم سیاسی گرفته و بنظرم میشه اینو یه نقطه قوت گرفت که باعث تمایز این سریال با دیگر سریال های پزشکی شده است . روایت کلی سریال هم فوق العاده و ریتم نسبتا خوبی هم داره که می تونه مخاطب به تماشای اون وادار کند . هرچند در پارت های که سیاست وارد داستان میشه برای بنده بشدت خسته کننده میشه ولی بازم تمایل دارم سریال ادامه بدم. اما آنچه که مرا وادار میکنه تا این سریال بی نظیر ادامه بدم بیان یه سری مسائل در زمینه پزشکی و سیاست های آن در بیمارستان که در جهان امروز نیز بی نهایت وجود دارد و این سریال به خوبی بیان گر آن است .

شخصیت پردازی این سریال فوق العاده و غیر قابل پیش بینی. 

+ خب همون جور که از اسم سریال پیداست این سریال در واقع جز سریال های پزشکی محسوب میشه ولی در کنار اون جنبه سیاسی نیز داره . با این وجود تم پزشکی و عاشقانه به مراتب ازجنبه سیاسی اون قوی تر و جذاب تر هست . تم عاشقانه فوق العاده قشنگی هم داره در کنار این‌ها کمدی نسبتا لطیف دیالوگ ها و آهنگ های متن فوق العاده زیبایی هم داره که متناسب با سکانس ها طراحی شده و این سریال برای من به شخصه جذاب تر کرده است . 

ابن سریال واقعا یکی از قشنگ ترین سریال هایی بود که امسال دیدم و همه جوره عاشقش شدم بازی بی نظیر لی جونگ سوک فوق العاده بود و من دوباره به دنیای کی درام بازگرداند . پیشنهاد میکنم اگر دنبال یک سریال متفاوت تو ژانر پزشکی_ عاشقانه بابام سیاسی و کمدی هستید این سریال اصلا از دست ندید . 

پ.ن : خب حقیقتا من خودم شخصا از جین سه یون یا همون بازیگر اوک نیو دررگلی در زندان خوشم نمیاد و بازیش برام جذاب نبوده ولی مثل اینکه واقعا اینجا داره بازی نسبتا خوبی به نمایش می گذارد. می تونم بگم بر خلاف ۹۰٪ سریال های کره ای که شخصیت اول زن سریال یه آدم مظلوم و ساده نگری اینجا دقیقا برعکس شده ….این باز شخصیت اول زن نقش جاسوس کره ی شمالی و برای هدف کشور داره به عشقش خیانت میکنه .( همین جا بگم سریال یه جورایی ترکیبی از کره جنوبی و شمالی ) 

پ.ن :میانگین ریتینگ این سریال در زمان پخش ۱۱٫۸ درصد بوده است.

[ad id='39844']

4 دیدگاه دربارهٔ «نقد بررسی سریال کره ای : دکتر غریبه / Doctor Stranger»

  1. سلام من عاشق این فیلمم
    و هنوز کاملشو ندیدم اما خیلی کنجکاوم بدونم آخرش چی میشه؟
    لطفا بگید که دکتر هان همون جه هیه یا نه
    جه هی زنده اس؟

  2. ببخشید آیا جه هی ایا مرده است یا زنده است چون یه نفر شبیه آن اومده آیا همان است یا اون آدم بدیه

  3. سلام
    لطفا به سوال من جواب بدید
    دکتر پارک هون (لی جونگ سوک) در فیلم دکتر غریبه چه نوع دکتری بود؟(مثلا جراح چی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *