ادامه رکورد شکنی دیزنی با Frozen 2 در سال ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]کمپانی والت دیزنی با احتساب انیمیشن فروزن ۲ تا کنون ۶ فیلم با فروش بالای ۱ میایارد دلار داشته و از این رو رکورد بی سابقه ای در تاریخ هالیوود ثبت کرده است[/quote]

 

انیمیشن فروزن ۲  به رکوردشکنی خود در گیشه ادامه می‌دهد.این انیمیشن در هفته روز شکرگزاری موفق شد در سه روز پایان هفته ۸۵.۲ میلیون دلار و در طول ۵ روز بیش از ۱۲۳.۷ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب، انیمیشن Frozen 2 موفق شد تا رکورد هفته شکرگزاری که تا پیش از این در اختیار فیلم The Hunger Games: Catching Fire با فروش ۱۰۹ میلیون دلار در پنج روز  بود، را بشکند. همچنین این انیمیشن سینمایی مانند دنباله فیلم The Hunger Games  یک هفته قبل از روز شکرگزاری اکران شده بود.

مجموع فروش انیمیشن Frozen 2 تا پایان دومین هفته اکران به بیش از ۲۸۷.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده و این اثر در آستانه رسیدن به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی است. همچنین دنباله انیمیشن Frozen حدود ۱۶۴ میلیون دلار در دیگر در دیگر کشورهای جهان فروش کرد تا مجموع فروش جهانی این انیمیشن به ۴۵۱ میلیون دلار افزایش پیدا کند و مجموع فروش آن در ۱۲ روز اول اکران نیز تا ۷۳۹ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است و به‌نظر می‌رسد به زودی انیمیشن فروزن ۲ قرار است فروش یک میلیاردی خود را جشن بگیرد که در این صورت به ششمین فیلم یک میلیاردی والت دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *