نسخه قاچاق شبی که ماه کامل شد منتشر ششد

[ad id='39844']

[quote]در کمتر از چهل‌وهشت ساعت، نسخه‌ی “سانسور نشده”ی یک فیلم ایرانی دیگر هم باکیفیت بالا منتشر شد. شبی که ماه کامل شد ساخته‌ی نرگس آبیار، قربانی تازه است.[/quote]

 

پیش از این و در ساعات گذشته، نسخه‌های باکیفیتی از خانه پدری و قصر شیرین منتشر شده است. روی فیلم عنوان for the review حک شده است. همان گونه که نسخه‌ی متری شیش و نیم، چنین عنوانی روی تصویری وجود داشت.
از سوی دیگر امروز کانون کارگردانان به سینماگران توصیه کرده تا «از دادن هر گونه نسخه DVD یا اشکال دیگر که به راحتی امکان تکثیر دارد به دفتر جشنواره و شورای پروانه نمایش [ارشاد] خودداری کنند»
به گزارش ایسنا، متن کانون کارگردانان سینمای ایران به شرح زیر است:
« کانون کارگردانان سینمای ایران به تمامی سینماگران توصیه می‌کند برای حفظ امنیت فیلم‌ها و جلوگیری از بروز سوءتفاهم از دادن هر گونه نسخه DVD یا اشکال دیگر که به راحتی امکان تکثیر دارد به دفتر جشنواره و شورای پروانه نمایش خودداری کنند.


کانون کارگردانان این پیشنهاد را مدتی قبل به دبیر محترم جشنواره آقای دکتر داروغه زاده ارائه کرد که با موافقت ایشان روبرو گردید و اعلام کردند امکان بازبینی فیلم ها به صورت DCP در دفتر جشنواره و شورای پروانه نمایش وجود دارد.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *