مجید حسینی، استاد مبارز با مافیای کنکور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد

[quote]مجید حسینی مشاور رسانه ای قالیباف در انتخابات مجلس ثبت نام کرد[/quote]

 

ثبت نام جناب مجید حسینی، استاد مبارز با مافیای کنکور که سال گذشته در پاسخ به ابهامات گفته بود: در فکر مجلس نیستم، با مافیای کنکور مبارزه می کنم! قسمت جالب تر این ثبت نام بود. وی از حوزه انتخابیه مشهد نامزد شده است.

تبلیغات زیرپوستی مشاور قالیباف در مترو و صداوسیما/ سید مجید حسینی آماده انتخابات مجلس یازدهم!

این روز‌ها متروی تهران، نوشته‌هایی را قسمت بالای در واگن‌های مترو نصب کرده است که بریده‌هایی از کتاب‌های داستانی هستند. جدا از کج سلیقگی که در انتخاب متن‌ها و کتاب‌ها صورت گرفته، به نظر می‌رسد جریانی به صورت زیرپوستی از این طریق به دنبال تبلیغ یک گرایش سیاسی خاص برای انتخابات است. از جمله تصویری روی یکی از همین تبلیغات درون مترو که جملاتی از کتاب سید مجید حسینی را برای بازنشر انتخاب کرده بود؛ کتابی به نام «کاش رنجی کم کنیم» که مجموعه جمله‌های کوتاه نویسنده است.

برای انتخاب جمله‌های کوتاه بر در و دیوار شهر و بر تابلوهای مترو و اتوبوس، آنقدر نویسنده مهم و اثرگذار هست که قرار نباشد یار غار قالیباف را الگو قرار داد. اگر دایره جستجو را در میان اصولگرایانی قرار دهیم که خطوط قرمز را رعایت می‌کنند، باز هم هستند کسانی که مجبور نشویم سراغ مجید حسینی برویم. گفته‌اند آنقدر سمن هست که یاسمن میانشان گم است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا