تاریخ اکران فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲)

[ad id='39844']

[quote]قرار است قسمت دوم فیلم زامبی‌محور و متفاوت «قطار بوسان» در تابستان سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما برود[/quote]

 

سال گذشته بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) رسماً تأیید و اعلام شد و تیر ماه امسال نیز در خبری اعلام شد که مراحل ساخت فیلم آغاز شده است و فهرست بازیگران قسمت دوم نیز منتشر شد. حال نیز سایت HallyuLife در خبری کوتاه از قسمت دوم فیلم «قطار بوسان»، به تاریخ حدودی اکران این فیلم اشاره داشته است که کمتر از یک سال خواهد بود. طبق این خبر قرار است قسمت دوم فیلم زامبی‌محور و متفاوت «قطار بوسان» در تابستان سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما برود که البته تاریخ دقیق اکران این فیلم هنور به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

 

یکی از اعضای شرکتی که پخش فیلم Train To Busan 2 را بر عهده دارد در این رابطه چنین گفت:

خود را برای حضور در بازار داغ تابستانی سال ۲۰۲۰ آماده می‌کنیم، اما هنوز تصمیمی در رابطه با اینکه در چه تاریخی فیلم در سراسر کشورهای دنیا پخش شود، نگرفته‌ایم.

کارگردانی فیلم خوش‌ساخت Train to Busan را یئون سنگ هو بر عهده داشت که وی را بیشتر با ساخت انیمیشن‌‌های موفقی چون The King of Pigs ، Seoul Station و The Fake ، می‌شناسند. داستان فیلم Train to Busan در مورد تاجری معتاد به پرکاری است که دختربچه‌ای شیرین دارد و روزی تصمیم می‌گیرد به اجبار کمی به خودش استراحت دهد و دخترش را به دیدن مادرش در شهر بوسان ببرد. این دو سوار قطار می‌شوند و از قضا همان روز ویروسی در سراسر کشور کره‌جنوبی شیوع می‌یابد و هر کسی مبتلا به این ویروس شده، تبدیل به آدمی وحشی و گرسنه می‌شود. زمانی‌که یکی از این مبتلایان به ویروس سوار قطار بوسان می‌شود، دیگر فیلم جنبهٔ کمدی ابتدایی‌اش را کم کم از دست می‌دهد و جهنمی در قطار به وجود می‌آید؛ ازبین‌بردن و کشتن زامبی‌ها یک طرف و درگیری مداوم با دیگر افرادی که سوار قطار هستند و گاه از زامبی‌ها بدتر می‌شوند از طرفی دیگر، مشکلاتی هستند که این پدر و دختر باید از پس آن‌ها بربیایند.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «تاریخ اکران فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *