تاریخ اکران فیلم مستقل فلش در دنیای سینمایی دیسی

[ad id='39844']

[quote]کمپانی برادران وارنر للاخره تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانی The Flash با بازی ارزا میلر را مشخص کرد این فیلم که در دنیای سینمایی دیسی جریان دارد قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ بر روی پرده های سینماهای جهان رود[/quote]

 

تاریخ اکران فیلم The Flashتایید و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر سرانجام اعلام کرد که فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب (دی سی) قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود. ازرا میلر نیز قرار است بار دیگر نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش را در این فیلم بازی کند. میلر در ابتدا در فیلم (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) برای اولین‌بار نقش فلش را بازی کرد و در ادامه شاهد حضور پر رنگ‌تر او در فیلم  (لیگ عدالت) بودیم. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم (آن) و فیلم (آن: قسمت دوم)، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم (بامبل بی) و فیلم (پرندگان شکارچی)، خواهد بود.

قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در سال ۲۰۲۱ آغاز شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از وضعیت این پروژه که سال‌ها با تأخیر و تغییر در تیم تولید مواجه بوده، در دسترس نیست. در حال حاضر میلر قرار است در فیلم (جانوران شگفت انگیز ۳) جلوی دوربین برود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از بهار سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. قسمت سوم فیلم (جانوران شگفت‌ انگیز) برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر فیلم The Flash، دنباله فیلم (آکوامن) دیگر فیلم دنیای DC در سال ۲۰۲۲ خواهد بود که فیلم (آکوامن ۲) برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *