بیوگرافی و سوابق الهام طهموری بازیگر سریال وارش

[ad id='39844']

[quote]الهام طهموری از بازیگران عرصه فیلم و سریال ایرانی در پانزدهمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شهر اصفهان دیده به جهان گشوده است.[/quote]

ایشان دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته طاعات و گرافیک می باشد.

خانم طهموری در سال ۱۳۹۰ در سریالی به نام پیک راستان ساخته اکبر خواجویی که مجموعه ساخته شده برای شبکه اصفهان بود به هنرنمایی پرداخت و همچنین در سال ۱۳۹۴ در سریالی به نام نفس گرم ساخته محمد مهدی عسگرپور در نقش سمیرا همسایه ملیحه مرجانه‌گلچین به هنرنمایی پرداخت و بعد از آن در سال ۱۳۹۵ در سریالی به نام پرستاران ساخته شهرام شاه حسینی در نقش مهتاب همسر شهروز شهنام شهابی به نقش آفرینی پرداخت.

وی در سال ۱۳۹۶ در سریالی به نام سارق روح ساخته احمد معظمی به بازی پرداختند و بعد از آن در سال ۹۷ در سریال پدر ساخته آقای بهرنگ توفیقی در نقش مهتاب خواهر حامدسینا مهرداد به نقش‌آفرینی پرداخت.

در سریال پرمخاطب پدر در کنار سینا‌مهرداد مهدی سروستانی لعیا زنگنه ریحانه‌پارسا نیما رئیسی بیژن امکانیان کاوه خداشناس اکبر رحمتی مجید مشیری به هنرنمایی پرداخت.

خانم الهام طهموری علاوه بر فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در تئاتر نیز به ایفای نقش پرداخته است.

از مجموع هنرنمایی ایشان در فیلم های سینمایی می توان به تقصیر من نیست ساخته اسماعیل میهن‌دوست قبیله من به کارگردانی غلامرضا آزادی بازگشت لوک خوش شانس ساخته مجید کاشی فروشان و همچنین در زمینه فیلم و سریال ایرانی به شکست سکوت ساخته محمدرضا ممتاز سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نیز اشاره کرد.

خانم الهام طهموری که از بازیگران جوان عرصه سینما و تلویزیون که نزد مردم در سریال نفس گرم در نقش سمی را به شهرت رسید و همچنین بعد از آن در نقش مهتاب در سریال پدر نیز توانست به درخشش ویژه‌ای نزد مخاطبان خود دست پیدا کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *