آموزش اجرای Call of Duty Mobile بر روی کامپیوتر

[ad id='39844']

[quote]چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟[/quote]

 

Call of Duty Mobileمنتشر شده تا به همه ثابت کند بازی‌های موبایلی چیزی فراتر از عناوین آرکید و ساده‌ای هستند که عموما به خاطرشان شناخته می‌شوند. آمار دانلود بی‌نظیر و تبدیل شدن به دومین بازی محبوب تاریخ پلتفرم موبایل تنها یکی از موفقیت‌هایی است که بازی مذکور توانسته تا به امروز نصیب خود کند.

همه ما به بازی کردن روی موبایل عادت کرده‌ایم و خوشبختانه ذهنیت منفی و گسترده کاربران درخصوص عجیب بودن تجربه سبک شوتر اول شخص روی موبایل از بین رفته. اما همچنان می‌توانیم پلتفرم پی‌سی را گزینه بهتری برای تجربه این دسته از بازی‌ها بدانیم. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تجربه Call of Duty Mobile روی پی‌سی امکان‌پذیر است و این مسئله ساده‌تر از چیزیست که تصور می‌کنید.

پیش از این کاربران با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Nox یا Bluestacks تلاش می‌کردند بازی‌های موبایلی مورد علاقه‌شان را روی پی‌سی تجربه کنند. اما انتشار پابجی موبایل برای تنسنت حکم تلنگری را داشت تا کلاینت مخصوص خود برای سیستم عامل ویندوز را گسترش دهد و آن را به کاربران معرفی کند. کلاینتی که تحت عنوان Tencent Game Buddy شناخته می‌شد و اخیرا به Gameloop تغییر نام داده.

یک دانلود ساده و پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی پس از آن شروع کار است. البته بهتر است بدانید که Call of Duty Mobile می‌تواند نحوه بازی کردن کاربران را تشخیص دهد و برای بخش مچ‌میکینگ، کاربرانی که از کنترلر یا موس و کیبورد استفاده می‌کنند را با یکدیگر وارد مسابقه می‌کند. این کار موجب می‌شود تا عدالت در بازی برقرار شود و پی‌سی گیمرهای حرفه‌ای از مزایایی که دارند برعلیه موبایل گیمرها استفاده نکنند.

 

چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟
  • ابتدا کلاینت تنسنت را با نام Gameloop از اینجا دانلود کنید.
  • برنامه دانلود شده را نصب کنید.
  • به قسمت Game Center مراجعه کنید.
  • زیر قسمت Recommended روی بنر Call of Duty Mobile کلیک کنید.
  • گزینه دانلود را کلیک کنید.

حال باید مدتی صبر کنید تا پروسه دانلود و نصب بازی به اتمام برسد و سپس، می‌توانید از تجربه آن روی پی‌سی لذت ببرید!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *