بررسی اولیه فیلم مردن در آب مطهر

[ad id='39844']

[quote]فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» جدیدترین ساخته برادران محمودی محسوب می‌شود. این فیلم یکی از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است.[/quote]

نوید محمودی در فیلم «مردن در آب مطهر» به بحث مهم مهاجرت می‌پردازد. داستان این فیلم درباره دو جوان به نام رونا و حامد است که عاشق و معشوقی هستند که مهاجرت مهم‌ترین مانع سر راه عشق‌شان است. اساسا مهم‌ترین مشخصه کارنامه برادران محمودی پرداختن به موضوع مهاجرت یا مهاجر است.

در این فیلم هم به دلیل جذابیتی که ابعاد موضوع مهاجرت برای‌شان داشته و از آنجایی که آن‌ها به این بحث آشنا هستند با شناخت‌شان به این مقوله ورود کرده و بر بستری عاشقانه آن را به چالش کشیدند. متین حیدری‌نیا، صدف عسگری، علی شادمان و نداجبرئیلی به عنوان بازیگر در این فیلم با برادران محمودی همکاری دارند. به این نکته هم اشاره کردیم که مرتضی غفوری فیلمبردار این فیلم است. به این نکته اشاره کنیم که جمشید محمودی تهیه‌کننده و نوید محمودی‌کارگردان این فیلم هستند.

کارگردان
نوید محمودی
نویسنده
نوید محمودی
تهیه‌کننده
جمشید محمودی
بازیگرهاعلی شادمان,  ندا جبرائیلی,  متین حیدری نیا,  صدف عسگری,  سوگل خلیق,  علیرضا آرا,  خیام وقار کاشانی,  امیررضا رنجبران,  پیمان مقدمی,  مهتاب جعفری,  فرید اسحاقی,  محیا رضایی,  فاطمه میرزایی,  علیرضا مهران

فیلم جدید نوید و جمشید محمودی درباره چند مهاجر افغان است که قصد رفتن به اروپا را دارند. نوید محمودی وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» را برعهده داشته است. جمشید محمودی تهیه‌کننده فیلم سینمایی مردن در آب مطهر» است. برادران محمودی پیش از این فیلم‌های «چند متر مکعب عشق» و «رونا، مادر عظیم» را جلوی دوربین برده‌‌اند. فهرست بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در زیر آمده است.

فهرست بازیگران: علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدری نیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، خیام وقار کاشانی، امیررضا رنجبران، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران.

فهرست عوامل: نویسنده و کارگردان: ‌نوید محمودی، تهیه کننده: جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضان لو، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تولید: هادی حیدری، عکاس: پیمان داداش زاده و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *