بررسی اولیه فیلم سریع و خشن ۹

[ad id='39844']

[quote]در قسمت نهم فیلم، Vin Diesel و نقش Dom Toretto را خواهیم داشت که قرار است مشکلاتش را با برادرش با بازی John Cena را حل و فصل کند که از سوی نقش منفی Fate of the Furious یعنی Charlize Theron کمک می گیرد.[/quote]

کارگردان : Justin Lin

بازیگران : Vin Diesel ، Sung Kang ، Michelle Rodriguez

ژانر : Action, Adventure, Crime, Thriller

اولین تریلر رسمی این فیلم اکشن و مورد انتظار منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شرکت یونیورسال پیکچرز دقایقی پیش اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرد که این تریلر طولانی اطلاعات زیادی از اتفاقات این قسمت را به ما ارائه می‌دهد. تریلر با نمایش زندگی عادی وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با میشل رودریگز، بازگیر نقش لتی و برایان، پسرش شروع می‌شود و در ادامه شاهد ماموریت جدید آن‌ها هستیم که دام با برادرش مواجه می‌شود که نقش او را جان سینا بازی می‌کند تا اولین غافلگیری تریلر را شاهد باشیم.

برادری که قوی‌تر و جوا‌ن‌تر از دام است و حال قرار است در برابر برادر بزرگ‌ترش قرار بگیرد و در ادامه بازگشت جوردانا بوروستر، بازیگر نقش میا تورتو را نیز شاهد هستیم. همچنین مشخص می‌شود که اتفاقات این قسمت بخشی از برنامه جدید سایفر با بازی شارلیز ترون، است که قصد گرفتن انتقامش از دام را دارد و همچنین انگیزه برادر دام هنوز مشخص نیست. در طول اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 شاهد تصاویر اکشن متعدد و مبارزه دام و برادرش هستیم که بسیاری از این تصاویر به سبک چند قسمت اخیر بوده و به‌نظر می‌رسد که فیلم قرار است مسیر قسمت‌های قبلی را دنبال کند. در پایان اولین تریلر قسمت جدید فیلم Fast and Furious شاهد بازگشت هان با بازی سانگ کانگ، هستیم که نه تنها دام را غافلگیر کرد، بلکه همه طرفداران را شوکه و غافلگیر کرده است و مشخص نیست او چگونه زنده است! در هر حال بازگشت او قطعا بسیاری را خوشحال خواهد کرد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *