۱۹ کشته بر اثر انفجار در کلینیک سینا اطهر

[ad id='39844']

[quote]انفجار و آتش سوزی بزرگ در کلینیک شمال تهران منجر به ۱۹ کشته شد.افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن[/quote]

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: طبق اعلام اولیه به سامانه آتش‌نشانی تهران، در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی، آتش‌سوزی روی داده که آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

روابط عمومی سازمان اورژانس کشور خبر داد، با گذشت حدود دو ساعت از وقوع حادثه جان باختن ١٣ تن (۱۰ زن و ۳ مرد) در این حادثه تأیید شده است. همچنین تعداد شش مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ۱۴ نفر هم مصدوم شدند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

یرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت وجود مواد رادیو اکتیو در محل انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران را تکذیب کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *