معرفی فیلم ترسناک Brahms: The Boy II

[ad id='39844']

[quote]فیلم پسر ۲ یک فیلم ترسناک هالیوودی به کارگردانی ویلیام برنت بل است که کارگردانی سری اول این فیلم به نام The Boy 2016 را نیز در کارنامه خود دارد. این فیلم اسلشر درباره یک عروسک قاتل به نام Brahms است[/quote]

داستان

خانواده‌ای به یک خانه‌ی بزرگ که قبلا متعلق به خانواده‌ی هیلشر بوده اسباب‌کشی می‌کنند و پسر جوان آن‌ها بعد از مدت کمی با عروسک زنده‌ای که براهامز نام دارد دوست می‌شود و در ادامه‌ی این ارتباط اتفاقات هولناکی رخ می‌دهد.

درباره‌ی فیلم

این فیلم که توسط ویلیام برنت بل کارگردانی شده ادامه‌ای است برای فیلم «پسر» که سال ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلم پسر داستان پرستاری بود که زن و شوهری او را برای مراقبت از فرزندشان استخدام می‌کردند و او بعد از ملاقات با خانواده متوجه می‌شود فرزند آن‌ها یک عروسک است. حالا در دنباله‌ی فیلم همان عروسک به داستان باز می‌گردد. در این فیلم کیتی هولمز، رالف اینسون، انجلی جی، کریستوفر کانوری و فابیو ویلیام نقش‌آفرینی می‌کنند.

. در این فیلم قرار است با چه نوع شیطانی روبرو باشیم؟ کودکی که براهامز را به تسخیر در می‌آورد یا عروسک ترسناکی که در روح یک پسر بچه نفوذ می‌کند! فیلم The Boy II باید حقه‌ای برای بیشتر ترساندن مخاطبین در آستین خود داشته باشد!

تیم آهنگسازی این فیلم تغییر کرده و موسیقی متن فیلم پسر ۲ بر عهده بیر مک‌کریری (Bear McCreary) است که با ساز پیانو در خلال صحنه‌های ترسناک فیلم، حس شکار را در مخاطبان برمی‌انگیزد. این آهنگ‌ساز، تجربه کار با برنت بل در فیلم The Devil Inside را دارد اما تغییر آهنگ‌ساز این فیلم توسط کارگردان بدین معنی است که او قصد ایجاد اتمسفر متفاوتی نسبت به قسمت اول فیلم دارد.

ویلیام برنت بل بازیگران حرفه‌ای‌تر و شناخته شده‌تری را برای نقش‌ها انتخاب کرده است. به‌عنوان مثال، رالف اینسون، همان‌گونه که در سریال بازی تاج و تخت و فیلم فوق العاده The Witch از او شاهد بودیم، آشنایی کاملی با ایفای نقش در این ژانر را دارد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *