معرفی شخصیت خبیث موداک ابر شرور بازی اونجرز مارول

[ad id='39844']

[quote]موداک (MODOK) دکتر جورج تارلتون یکی از قدیمی ترین دشمنان تونی استارک و مرد عنکبوتی  محسوب می شود گفته می شود چهره او بر اشاس صورت دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا طراحی شده است موداک (MODOK) به عنوان ابرشرور اصلی در بازی مارول اونجرز حضور دارد این بازی قرار است اوسط مرداد ۹۹ پخش جهانی شود[/quote]

موداک (MODOK) در ابتدا عضو سازمان تروریستی شیلد بوده و احتمالا تو همین حادثه ای که الان براتون گفتم سرش دچار حادثه شده و به قدرت های کنترل ذهنی دست یافته و به موداک تبدیل شده.

موداک دارای یکی از مسخره ترین چهره های دنیای کمیک است. او توسط جک کربی و استن لی خلق شد. از ان موقع به بعد هم برای افرادی مثل کاپیتان امریکا،مرد اهنی و هالک مشکل و دردسر درست کرده است. او دارای هوش زیاد و قدرت کنترل دیگران است. خب حالا میرسیم به قیافه اش. موداک دارای دست و پاهای کوچکی است که با فلز پوشیده شده است.همچنین دارای سر بزرگ و چروک خورده ای است که باعث خنده و البته ترس بقیه میشود. تا دلتون هم بخواد قهرمان ها باهاش شوخی کرده اند

آقای «جیسون لاتور» طراح این کمیک به طور واضح و مشخص از ظاهر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای این شخصیت استفاده کرده! و چقدر هم جالبه که شخصیت پردازی موداک در این دنیا اشاره داره به خصوصیات دونالد ترامپ . مخصوصا اونجایی که فریاد میزنه: foreign filth (= کثافت های خارجی)!!!

یک گروه مهندسی مخوف و تروریستی است که نامش مخفف Advanced Idea Mechanics  میباشد. این گروه بارها موی دماغ قهرمانان مختلف مارول شده است ولی انگار با ایرون من خصومت عمیق تری دارد. این گروه و اعضای آن یونیفرم های متحد الشکل و زرد رنگ بر تن دارند و شیفته استفاده از علم برای رسیدن به قدرت هستند و بارها سعی کرده اند با دزدیدن تکنولوژی های استارک آنها را به سلاح های خطرناکی تبدیل کنند و در این راه هم موفق بوده اند. A.I.M. سازنده موجود خبیث غریب اما خطرناکی به نام «موداک» (M.O.D.O.K) میباشد و گفته میشه وسیله خطرناکی به نام “مکعب کیهانی” (Cosmic Cube) را هم ساخته که معمولا مورد استفاده دشمن شماره یک کاپیتان آمریکا یعنی «رد اسکال» قرار میگیرد. نکته مخوف درباره این گروه اینه که دارای کشور مستقل خود هستند و به همین دلیل مصونیت دیپلماتیک دارند!

تریلر نهایی بازی مورد انتظار Marvel Avengers

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی شخصیت خبیث موداک ابر شرور بازی اونجرز مارول»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *