رکورد شکنی رزیدنت اویل ۸ در استیم و استریم

[ad id='39844']

[quote]بازی بسیار مورد انتظار Resident Evil Village به تازگی منتشر شده علاوه بر رکورد شکنی در بسیار محبوب شده است[/quote]

 

طبق ارقام ارسال شده توسط SteamDB، در طول ۲۴ ساعت اول عرضه‌ی Resident Evil Village روی استیم این بازی توانست به تعداد نزدیک ۱۰۲ هزار بازیکن همزمان برسد که رقم بسیار خوبی در مقایسه با نسخه‌های پیشین این سری محسوب می‌شود.

رکورددار قبلی تعداد کاربر همزمان در روز عرضه در دست بازی Resident Evil Remake با حدود ۷۴ هزار کاربر و پس از آن Resident Evil 3 Remake با ۶۰ هزار کاربر بود. بازی Resident Evil 7 در روز عرضه حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ بازیکن و بازی Resident Evil 6 هنگام عرضه نزدیک به ۱۲ هزار کاربر همزمان داشت.

هم‌اکنون بازی Resident Evil Village یکی از پربازدیدترین بازی‌ها در استیم محسوب می‌شود.

برای خیلی‌ها مهم‌ترین بازی ماه می ۲۰۲۱ چیزی نیست جز نسخه جدید رزیدنت ایول یا همان Resident Evil Village. کپکام در طول دوران حیات پرفراز و نشیب این مجموعه ترسناک، بارها و بارها تغییرات متعددی در آن اعمال کرده که یکی از مهم‌ترینِ آن‌ها، در رزیدنت ایول ۷ بود؛ جایی که بازی به اثری اول‌شخص تبدیل شد و همینطور شاهد معرفی کاراکتر ایتن وینترز بودیم. حال RE: Village، قرار است دنباله همین بازی باشد و مثل آن، بازهم اثری اول‌شخص است و ما را با وینترز همراه می‌کند. 

ایتن وینترز، در این نسخه در جستجوی دخترش که دزدیده شده، وارد یک روستا می‌شود؛ روستایی که براساس نمایش‌های بازی، بی‌شباهت به جهان رزیدنت ایول ۴ نیست و در آن،‌ دشمنان مختلفی از یک زن مسن مرموز گرفته تا لیدی دیمیتریس و دختران خون‌آشامش، انتظار ایتن را می‌کشند. اما شباهت‌های ویلیج به رزیدنت ایول ۴، فقط به فضاسازی محدود نیست و سازندگان ویلیج در مواردی مثل سیستم مدیریت آیتم‌ها یا حتی حضور یک فروشنده عجیب در بازی هم از این نسخه خاطره‌انگیز الهام گرفته‌اند. 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *