حمله به پرسپولیس با هشتگ بابا مسعود لنگی

[ad id='39844']

[quote]این روزها هشتگ بابا مسعود برای تیم پرسپولیس دردسر ساز شده است [/quote]

 

هواداران استقلال با موجی از هشتگ #بابا_مسعود در فضای مجازی صدای اعتراضشان را بلندتر و علنی تر کرده اند و قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برده اند، اما ماجرای این هشتگ چیست و مخاطب آن چه کسی است؟

هشتگ بابا مسعود این روزها در فضای مجازی داغ شده است. کمتر هوادار استقلالی را می شناسید که این روزها نسبت به قهرمانی پرسپولیس انتقاد و اعتراض نکرده باشد و تکرار قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی را ناشی از حمایت ویژه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش می دانند تا حدی که این ماجرا به تلویزیون کشیده شد.

رد پای هشتگ بابا مسعود در تلویزیون

حرف های عبدالرضا امیرحمدی مجری برنامه روز گذشته صبح به خیر ایران موجی از واکنش ها را در فضای مجازی در پی داشته است. او که مانند برخی کابران فضای مجازی با شوخی و کنایه موفقیت های پرسپولیس را به حمایت‌های وزیر ورزش وابسته کرد و از هشتگ بابا مسعود که این روزها در فضای مجازی وجود دارد، استفاده کرد، با حمایت هواداران آبی و البته خشم هواداران پرسپولیس مواجه شده که موفقیت های تیمشان را زیر سایه کری خوانی های فوتبالی در سایه می بینند.

همین اتفاق باعث شد که کاپیتان پرسپولیس که قرار بود در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند اما به دلیل توهین مجریان تلویزیون به پرسپولیس و هوادارانش اعلام کرد در این برنامه حضور پیدا نخواهد کرد.

یک مجری صداوسیما با کنایه‌ای در خصوص کمک های وزیر ورزش قهرمانی پرسپولیس را به شائبه حمایت‌های وزیر مرتبط دانست. این برای دومین بار است که یک مجری قهرمانی سرخپوشان را  زیر سوال می‌برد.

صبح امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی  گفت و گوی دو مجری تلویزیونی در خصوص قهرمانی پرسپولیس باعث ایجاد حاشیه جدیدی شد. عبدالرضا احمدی با کنایه‌ای در خصوص کمک های وزیر ورزش قهرمانی پرسپولیس را به شائبه حمایتهای وزیر مرتبط دانست. این برای دومین بار است که یک مجری صداوسیما قهرمانی سرخپوشان را  زیر سوال می‌برد.

احمدی در برنامه زنده شبکه یک گفت: «با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟… هشتگ… بابا مسعود… و دست همه باباها و بزرگترها درد نکند»!

 رفتار این دو مجری صدا و سیما باعث شد تا مدیر روابط عمومی  باشگاه پرسپولیس در صفحه خود نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهد و خبر از شکایت باشگاه پرسپولیس بدهد.

[ad id='39844']

6 دیدگاه دربارهٔ «حمله به پرسپولیس با هشتگ بابا مسعود لنگی»

  1. اصلا کی این لنگی رو وزیر کرده ؟! قشنگ از قیافه نحسش پیداست که لنگی تمام عیاره. خاک بر سرت که فقط از لنگیای بی خاصیت حمایت میکنی.

  2. سلطانی خر معنای یک بابای تمام عیار برای لنگی ها بود.۵ بار قهرمانشون کرد .جام اسنپی بهشون داد و …..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *