معرفی انیمیشن سریالی رزیدنت اویل تاریکی بی پایان Resident Evil: Infinite Darkness نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]طرفداران فرانچیز رزیدنت اویل بی صبرانه منتظر پخش فصل اول انیمیشن سریالی Resident Evil: Infinite Darkness از سرویس استریم نتفلیکس هستند . این انیمیشن مورد انتظار قرار است اویل تابستان ۲۰۲۰ از پخش شود[/quote]

خلاصه داستان : براساس سری بازی های ویدیویی ساخته شده که در آن لئون اس کندی ، نماینده فدرال ، با کلر ردفیلد ، کارمند TerraSave ، برای بررسی شیوع زامبی ها همکاری می کند.

رزیدنت اویل، یکی از موفق‌ترین فرنچایزها در سراسر جهان به شمار می‌رود. جدا از بازی‌های ویدیویی که به طور کلی عملکرد بسیار خوبی جلب نظر کارشناسان و ثبت فروش بالا داشته‌اند، طی دو دهه گذشته کمیک بوک‌ها، رمان‌ها، شش فیلم لایو اکشن لایو اکشن و آیتم‌های تبلیغاتی متعددی بر اساسش تولید شده‌اند. به این موارد باید Resident Evil: Welcome to Raccoon City را اضافه کرد که ریبوت مجموعه فیلم‌ها بوده و قرار است اواخر سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای برود. سازندگان وعده داده‌اند اثر مزبور به ریشه‌های فرنچایز پایبند بوده و تجربه‌ای ترسناک و دلهره‌آور را به ارمغان بیاورد.

 

 

نتفلیکس که از محبوبیت بالای رزیدنت اویل در سراسر جهان اطلاع داشت، با کپکام وارد همکاری شد و امتیاز ساخت اقتباس‌های فرنچایز را به دست آورد. غول استریم قصد دارد دو اقتباس بسازد: اولین اقتباس، یک سریال لایو اکشن است که در حال حاضر اطلاعات مهمی از آن موجود نبوده و تنها تعدادی از دست‌اندرکاران معرفی شده‌اند. دومین اقتباس، Resident Evil: Infinite Darkness است که یک انیمیشن کامپیوتری به شمار می‌رود. این اثر از لحاظ جزئیات موجود شرایط بسیار بهتری داشته و نه تنها می‌دانیم کدام یک از شخصیت‌ها در جریان داستان حضور دارند، بلکه مشخص شده اتفاقات حول محور چه موضوعی هستند.

 

 

در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness توجه ویژه‌ای به طراحی صدا شده و کپکام توصیه کرد که این بینندگان این سریال انیمیشنی را با هدفون تماشا کنند. همچنین تمرکز این انیمیشن سریالی روی شخصیت کلر ردفیلد و لیان کندی خواهد بود و این سریال به یک اثر اکشن ترسناک توصیف شده است که در آن وعده تصاویر ترسناک حاوی تعلیق به‌همراه صحنه‌های اکشن نفس‌گیر داده شده است.

 

 

نتفلیکس با انتشار یک تریلر کوتاه در کانال یوتیوب خود، ماه انتشار Resident Evil: Infinite Darkness را مشخص کرده است. ویدیوی مزبور بیش از یک دقیقه زمان داشته و در بخش‌هایی ابتدایی خود ورود لئون اس. کندی به کاخ سفید را به تصویر می‌کشد. او وظیفه دارد خود را به  کاخ سفید رسانده و ماجرای نفوذ به سیستم‌های امنیتی را بررسی کند. لئون به محض ورود با کلر ردفیلد مواجه می‌شود که یک نقاشی از تعدادی زامبی به دست دارد. کلر اشاره می‌کند چیزی که پسربچه کشیده شباهت زیادی به اتفاقات راکون سیتی دارد. با این حال، لئون چیزی نگفته و محل را ترک می‌کند. در ادامه هم شاهد تقابل‌های شخصیت‌های اصلی با تعداد زامبی هستیم.

در انتهای تریلر متنی به نمایش می‌آید که طبق آن، Resident Evil: Infinite Darkness در تاریخ نامشخصی از ماه جولای پخش خواهد شد. نتفلیکس قطعا طی هفته‌های آتی زمان دقیق پخش را اعلام خواهد کرد. در ضمن، تعدادی از دست‌اندرکاران پروژه هم معرفی شده‌اند. طبق اعلام سرویس، ایچیرو هاسومی کارگردان سریال است. او در پرونده هنری خود آثار متعددی از جمله مجموعه فیلم‌های Umizaru را دارد اما Infinite Darkness اولین انیمه‌اش به شمار می‌رود. یوگو کانو  هم به عنوان آهنگساز در ساخت مشارکت داشت. جدا از انیمه‌های مختلف، او آهنگساز Nioh هم بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *