پدر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترش اعتراف کرد

[ad id='39844']
[quote]پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.[/quote]
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت و گو با ما گفت: پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود پرده از ارتکاب دو قتل دیگر برداشته است. پدر و مار بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.
وی افزود این فرد اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.
شهریاری گفت: پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.
همچنین مادر بابک خرمدین در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی گفت: قرص‌هایی که در غذای پسرم ریختم از همان قرص‌هایی است که خودم مصرف می‌کردم. او آبروی‌مان را برده بود و مدام ما را با رفتارش آزار می‌داد.
مدتی قبل بابک با زنی که در خارج از کشور زندگی می‌کند شریک شده بود. قرار بود این زن به او ۳ میلیارد تومان بدهد تا او خانه و وسایل کار تهیه کند، اما نمی‌دانم چطور شد
براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است. تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *