آیا نازنین بنیادی جایگزین مسیح علینژاد می شود

[ad id='39844']

[quote]خانم مسیح علینژاد که چند سالی است به عنوان فعال حقوق بشر یا حامی زنان در آمریکا فعال است، پیشتر یک خبرنگار پارلمانی بود. ما او را می شناختیم و خبرنگار آنچنان مطرحی هم در آن زمان نبود. بعد از آغاز اغتشاشات در کشور او مثل همیشه به میدان آمد تا به این اغتشاشات دامن بزند.[/quote]

اما این بار نیاز به کسی بود که پرونده سفیدتری داشته باشد و کمتر لکه سیاه حداقل در بُعد سیاسی در پرونده اش وجود داشته باشد و مسیح علینژاد برای مراکز دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. از اینرو، خانم نازنین بنیادی جایگزین علینژاد شد. بنیادی حداقل به لحاظ سیاسی، چهره چندان شناخته شده ای نبود و بیشتر به خاطر رقاصی در شوهای لس آنجلسی معروف بود. بازی کردن در نقش های دست چندم در فیلم های هالیوودی نیز از دیگر بخش های رزومه کاری وی است. ما سابقه دیگری از او نمی شناسیم.

اما به هر دلیلی، این خانم انتخاب شد. هیچ شاخصه برجسته ای ندارد. این افراد باید در پلن های مختلف بازی کنند. انتظار این بود که خانم علینژاد یا خانم شیرین عبادی را که سالهاست در راستای تحریم کردن ایران تلاش می کند به عنوان فعال حقوق زنان مطرح کنند ولی این کار را نکردند و نازنین بنیادی را با پرونده ای سفیدتر راهی میدان کردند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *