استوری توهین آمیز فرهاد ظریف نسبت به حضرت زهرا

[ad id='39844']

[quote]فرهاد ظریف، عضو پیشین تیم ملی والیبال ایران همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام به مقدسات اسلام توهین کرد.[/quote]

 

در این استوری اینستاگرامی که فرهاد ظریف در روز مادر ۱۴۰۱ به اشتراک گذاشته، این والیبالیست ایرانی در اقدامی بی شرمانه توهین وقیحانه ای به مقدسات اسلامی کرده است.

علی صالحی، دادستان تهران با صدور دستور تعقیب قضایی و حکم جلب فرهاد ظریف اعلام کرد از طریق ضابطان نسبت به اعمال دستورات اقدام خواهد شد.

علی صالحی درباره توهین فرهاد ظریف به حضرت زهرا (س) گفت: نظر به توهین فرهاد ظریف علیه مقدسات، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و ضمن صدور دستور تعقیب قضایی علیه وی حکم جلب وی نیز صادر شد.

دادستان تهران افزود: نظر به اینکه ظریف در ایران اقامت ندارد، دستور قضایی صادر شده برای مراجع ذیربط ارسال شد تا در فرصت مقتضی نسبت به اعمال آن اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است، کاربران فضای مجازی نیز واکنش های منفی گسترده ای به استوری فرهاد ظریف بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران نشان دادند و خواستار عذرخواهی هرچه سریعتر او از مردم ایران اسلامی شدند.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «استوری توهین آمیز فرهاد ظریف نسبت به حضرت زهرا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *