تدارک برای حمله بیرحمانه به قاتل اهلی مسعود کیمیایی

[ad id='39844']
روزنامه بانی فیلم: برج میلاد به عنوان محل نمایش فیلم ها در روزهای جشنواره فیلم فجر، جایگاه مهمی پیدا کرده است.
تدارک برای ایجاد جوسازی علیه کیمیایی در برج میلاد

این برج مرتفع در تهران با اینکه در روزهای دیگر سال میزبان بسیاری از همایش ها، سمینارها و نشست های مختلف است؛ اما اطلاق نام «کاخ جشنواره» به این ساختمانی که حالا یکی از شناسنامه های معماری شهر تهران شده، اهمیت جایگاه و اعتبار فرهنگی این مکان را دوچندان کرده است.

با وجود اینکه بسیاری از نظارت ها و پیش بینی ها برای پالایش افرادی که در قالب نام و عنوان خبرنگار و منتقد، می توانستند در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر کارت ورود به این مجتمع را به دست بیاورند، اما گویا هنوز تا رسیدن به مرحله ای که راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از ورود یک سری منتقدنما و خبرنگارنما به وجود بیاید فاصله ای بعید داریم!

خبرنگارنمایی که در نشستی رسانه ای از فیلمساز می پرسد تابلوی متروی فلان ایستگاه این طور نیست که در فیلم نشان داده شده(!)، خود حدیث آزار دهنده ای است از افول سطح بینش و شعور حرفه ای عده ای است که به اشتباه کسوت منتقد و خبرنگار را پوشیده اند.

شنیدن این مطلب که با هماهنگی برخی از صاحبان سرمایه (!) قرار است جند نفر از منتقدنماها، هنگام نمایش فیلم پرحاشیه «قاتل اهلی» با واکنش های لمپنی، فضای سالن را به تشنج بکشانند یکی دیگر از شیوه هایی است که باید به مقابله با آن برخاست.

بر اساس شنیده های خبرنگار بانی فیلم، شب گذشته و بعد از نمایش  موفق آخرین ساخته مسعود کیمیایی در سینما آزادی، هماهنگی هایی با چند خبرنگار کانال(؟!)ها و کسانی که هویت رسانه ای شان به برقراری اینترنت وصل است انجام گرفته تا آنان در تدارک ایجاد جو غیرفرهنگی علیه فیلم کیمیایی باشند.

فضای های فرهنگی و نقد آثار هنری، محل تضارب آرای کسانی است که میزان درک و فهم و دانش شان از اصول فرهنگی و ایجاب های رفتاری و اجتماعی، مرز آنان را با دسته های وابسته به لمپنیسم مشخص می نماید. برج میلاد جایگاه لمپن ها نیست!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *